  • 11. Data: 2010-03-11 13:31:22
    Temat: Re: Postawic altanke
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4b98c5ed$1@news.home.net.pl...

    > Aaaa, nie wiedzialem.

    > Niestety, sąsiedzi niedostępni - nigdy ich nie widzialem, ale są.
    > Chodziłoby mi o "twardy przepis" i chyba stanie na 3 m, bo wiele
    > zródel wskazuje wlasnie taki dystans. Tylko zaniepokoila mnie ta
    > plotka o zmianach szykowanych na czerwiec ...
    >
    > dziekuje i pozdr
    > --
    > A S

    3 m sciana bez otworow (okna, drzwi)
    4m sciana z otworami
    i uwaga w scianach prostopadlych do granicy obowiazuja tez takie odleglosci
    od okien i drzwi

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 12. Data: 2010-03-11 13:34:01
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > po tygodniu??? To chyba czysta lewizna była :-))))) Ja ja sobie
    > praworządnie czekam juz 10 miesiąc :/
    >

    > b.
    sprawe rozstrzygal wlasnie ten papier z mapka i podpisami sasiadow,
    normalnie to urzad wysyla i czeka na zwrotki, koniecznie podpisane,
    wystarczy ze jeden nie bedzie odbieral i mozna czkac i dwa lata....

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2010-03-11 13:36:04
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie "załącznik" był odpowiedni :-)

    a owszem ale ten o ktorym napisalem ciut wyzej i dogadalem sie ze zadnych
    wysylan tylko wszystko odbieram w urzedzie, fakt ze dzwonilem prawie
    codziennie ale dalo to efekty.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2010-03-11 13:41:36
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > a owszem ale ten o ktorym napisalem ciut wyzej i dogadalem sie ze zadnych
    > wysylan tylko wszystko odbieram w urzedzie, fakt ze dzwonilem prawie
    > codziennie ale dalo to efekty.

    Urzędasom przeszkadzałeś w pasjansie więc dla świętego spokoju już Ci
    przyśpieszyli :-)

  • 15. Data: 2010-03-11 14:02:05
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-03-11 14:36, HANA pisze:

    > a owszem ale ten o ktorym napisalem ciut wyzej i dogadalem sie ze zadnych
    > wysylan tylko wszystko odbieram w urzedzie, fakt ze dzwonilem prawie

    Do mojej gminy byś się nie dodzwonił :)
    Słuchawki poodkładane na bok a panie stłoczone w jednym pokoju kawke piją.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 16. Data: 2010-03-11 14:15:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > Słuchawki poodkładane na bok a panie stłoczone w jednym pokoju kawke piją.

    Widocznie złego wójta Sobie wybraliście.,

    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-03-11 14:22:46
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-03-11 15:15, kris pisze:

    > Widocznie złego wójta Sobie wybraliście.,

    Oj, obecna pani Wójt i tak niebo lepsza od poprzednika :)
    I pomyśleć, że to jedna z najbogatszych gmin w Polsce...

  • 18. Data: 2010-03-13 00:09:06
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    HANA pisze:
> [...]

    > podpisy.
    > i po tygodniu dostalem WZ takie jak chcialem ;-)
    :)
    A nie wprowadzono w ubiegłym roku pewnych udogodnień:
    dla budynków gospodarczych związanych z produkcją rolną
    przy rozbudowie zabudowy siedliskowej można budować w granicy
    na zgłoszenie budynek do 35 m.kw do 3 m wysokości z tym, że ściana przy
    granicy nie może byc dłuższa niż 5,5 metrów.
    http://www.otopr.pl/pr/nowe-prawo-budowlane---bardzi
    ej-liberalne-,art,8290.html
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 19. Data: 2010-03-13 00:43:03
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > na zgłoszenie budynek do 35 m.kw do 3 m wysokości z tym, że ściana przy
    > granicy nie może byc dłuższa niż 5,5 metrów.

    tak, ale jak to u nas zazwyczaj mamy tak:

    "§ 12. 1. Jeżeli z przepisów § 13, 60 i 271-273 lub przepisów odrębnych
    określających dopuszczalne odległości niektórych budowli od budynków nie
    wynikają inne wymagania, budynek na działce budowlanej należy sytuować w
    odległości od granicy z sąsiednią działką budowlaną nie mniejszej niż:
    [cut]
    4) sytuowanie budynku gospodarczego i garażu o długości mniejszej niż 5,5
    m i o wysokości mniejszej niż 3 m bezpośrednio przy granicy z sąsiednią
    działką budowlaną lub w odległości nie mniejszej niż 1,5 m ścianą bez
    otworów okiennych lub drzwiowych."

    czyli czarodziejskie slowko "lub" - czytaj: widzimisie urzednika....
    a ze wola dmuchac na zimne....
    pp : Dz.U. nr 56, poz. 461

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 20. Data: 2010-03-13 21:22:28
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał

    > czyli czarodziejskie slowko "lub" - czytaj: widzimisie urzednika....
    > a ze wola dmuchac na zimne....

    Jakie widzimisię? Stawiasz albo w granicy, albo co najmniej 1,5 metra od
    granicy. Wybór należy do Ciebie.