  • 1. Data: 2011-02-02 23:20:19
    Temat: Potrzebne faktury na materiały budowlane
    Od: "Wader" <k...@6...com>

    Hej,
    Potrzebuję faktur na materiały budowlane, może ktoś robi remont i nie
    potrzebuje faktur, z chęcią bym sie na takowe pisał. Kwota docelowa 80 tys
    pln, więc na tyle faktur przyjmę ;) Proponuję 5% wartości faktury. Materiały
    budowlane: drzwi, okna, cegły, dachówki, kaloryfery, piec CO, umywalki.

    Kontakt GG: 3446979

    --
    Wader

  • 2. Data: 2011-02-03 00:14:55
    Temat: Re: Potrzebne faktury na materiały budowlane
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lut, 00:20, "Wader" <k...@6...com> wrote:

    > Potrzebuję faktur na materiały budowlane, może ktoś robi remont i nie
    > potrzebuje faktur,

    Kazdy kto robi remont mieszkania / domu, czy buduje nowy dom moze
    zyskac zwrot VAT wypelniajac VZM1. A Ty chyba naiwnych szukasz :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-03 07:07:22
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Kazdy kto robi remont mieszkania / domu, czy buduje nowy dom moze
    > zyskac zwrot VAT wypelniajac VZM1. A Ty chyba naiwnych szukasz :D

    chyba, ze akurat musi wyremontować coś, do czego nie ma tytułu prawnego...

    mcs

  • 4. Data: 2011-02-03 10:45:02
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > chyba, ze akurat musi wyremontować coś, do czego nie ma tytułu prawnego...

    albo remontuje nie dom, tylko coś innego nie "zaspokajającego potrzeb
    mieszkalnych"...
    ale to i tak przekręt, który zasługuje na ostracyzm...
    przecież ty Wader w ten sposób okradasz mnie i kolegów z grupy... won
    mi stąd!!!
    BTW może ktoś tu z czytających pracuje w US, proszę o zajęcie się ta
    sprawą...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-02-03 10:59:24
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    k.googlegroups.com...

    >BTW może ktoś tu z czytających pracuje w US, proszę o zajęcie się ta
    >sprawą...:-)

    To jakis fenomen, publicznie z takimi przekretami wyskakiwac... :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2011-02-03 11:09:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    k.googlegroups.com...
    >przecież ty Wader w ten sposób okradasz mnie i kolegów z grupy... won
    >mi stąd!!!

    przestań, panstwo nas wali w dupsko jak chce - wiec kolega zaprezentował
    zdrowy mechanizm samoobrony :-) Jakos od tego nie zbiedniejemy - biedniejemy
    od miliona innych poważniejszych spraw. Do zrobienia jest duzo
    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Balcerowicz-uc
    zy-rzad-liczyc,wid,13089204,wiadomosc.html?ticaid=1b
    b75

    ale oczywiscie nikt tego nie zrobi. PO jako jedyna od dawna miała realne
    szanse (czyli siłe w parlamencie) wziąć sie za gospodarkę - i co? Po
    wyborach , nawet jak wygra, to juz takiej siły nie bedzie wiec znów wszystko
    sie rozlezie. A deficyt rośnie, a zatrudnienie w urzędach rośnie itd itd

    Kiedyś to wszystko pieudolnie.....

    b.

  • 7. Data: 2011-02-03 11:47:21
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 3 Lut, 12:09, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisa w wiadomo
    cinews:7deb1a9b-e77a-453a-9c96-c16c5334c169@k15g2000
    prk.googlegroups.com...

> [...]
    > zdrowy mechanizm samoobrony :-) Jakos od tego nie zbiedniejemy - biedniejemy
    > od miliona innych powa niejszych spraw. Do zrobienia jest
    duzohttp://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Balcerowic
    z-uczy-rzad-liczyc,wi...

    > ale oczywiscie nikt tego nie zrobi. PO jako jedyna od dawna mia a realne
    > szanse (czyli si e w parlamencie) wzi sie za gospodark - i co? Po
    > wyborach , nawet jak wygra, to juz takiej si y nie bedzie wiec zn w wszystko
    > sie rozlezie. A deficyt ro nie, a zatrudnienie w urz dach ro nie itd itd

    Gdzies w sieci czytalem anegdotke o tym, ze wlasiciciel swiezo
    wybudowanego domu cos tam wykanczal przy rynnie, a w tym czasie do
    jego sterty piachu, lezacej obok jego drzwi, podszedl jakis gosc z
    taczka, biorac go najwyrazniej za pracownika, nie wlasciciela.
    Naladowal piach do taczki, rozejrzal sie po domach dookola i
    powiedzial: Wszystkie te domy, panie, to ze zlodziejstwa. Tak nas
    okradaja.

    To jest wlasnie taka postawa, jak tego pana z taczka.

  • 8. Data: 2011-02-03 15:41:01
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > wyborach , nawet jak wygra, to juz takiej siły nie bedzie wiec znów
    > wszystko sie rozlezie. A deficyt rośnie, a zatrudnienie w urzędach rośnie

    Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości i rozterki moralne to polecam ten oto
    artykuł:
    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/panstwo-zlicytowalo-
    mu-auto,8637464,1,klip.html#m=8637464,c=1

  • 9. Data: 2011-02-03 18:46:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lut, 11:45, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > albo remontuje nie dom, tylko coś innego nie "zaspokajającego potrzeb
    > mieszkalnych"...
    > ale to i tak przekręt, który zasługuje na ostracyzm...

    Tez chcialem go zjechac ale zastanowilem sie iiii... to panstwo okrada
    tych co kupuja z 23% vat, bo powinna byc stawka 8%. Wiec on poprostu
    odbiera co panstwo nieslusznie zabralo ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-02-03 18:50:37
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > sie rozlezie. A deficyt ro nie, a zatrudnienie w urz dach ro nie itd itd

    Kurcze a najgorsze ze nie mamy ZADNEJ alternatywy. PIS, PO i SLD to
    wszystko te same geby tylko sie opakowuja na nowo co jakis czas.

    Proponuje nastepne glosowanie metoda glosowania PRZECIW, a nie ZA.
    Frekwencja bedzie rekordowo wysoka i moze mniejsze partie dojda do
    wladzy :-)

    JKM forever! :P

    Przyznaje sie, ze glosowalem za PO i mialem wielkie nadzieje. Niestety
    jak zwykle wyszlo szydlo z worka...
    Ale ale, to nie grupa o polityce wiec koncze swoje zale i ide na
    kolacje ;)
    pozdr.

    --
    Adam