eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 1. Data: 2013-07-10 10:37:17
    Temat: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "dendix" <d...@o...pl>

    Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

    Proszę o kontakt




  • 2. Data: 2013-07-11 00:41:36
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dendix wrote:
    > Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy
    > ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

    a masz podbitą tę gwarancję?

    jeśli masz podbitą to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw...


  • 3. Data: 2013-07-11 01:01:16
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisał(a):

    > Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    > posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >
    > Proszę o kontakt

    Jeśli masz podstemplowaną gwarancję, to masz na niej datę zakupu - stąd
    łatwa droga do odnalezienia kopii paragonu, która musi być przechowywana w
    sklepie przez 5 lat:
    http://buchcom.pl/aktualnosci/345-kopie-paragonow-pr
    zechowujemy-przez-5-lat.html
    A jeśli sklep odmówi współpracy, to:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-parag
    onu-1597627.html



    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
    Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
    Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"
    http://www.bibula.com/?p=8428


  • 4. Data: 2013-07-11 08:03:30
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>


    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kjm81f3bj2lg.1f2yseg2jgq5h.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisał(a):
    >
    > A jeśli sklep odmówi współpracy, to:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-parag
    onu-1597627.html

    Jak odmówi współpracy to lepiej zacząć godzić się ze stratą bo w praktyce
    zwykle nie można zrobić nic.


  • 5. Data: 2013-07-11 09:02:57
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "dendix" <d...@o...pl>

    pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita
    gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie
    satysfakcjinuje mnie to :(


    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:krknv2$2br$1@news.task.gda.pl...
    > dendix wrote:
    >> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy
    >> ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >
    > a masz podbitą tę gwarancję?
    >
    > jeśli masz podbitą to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw...




  • 6. Data: 2013-07-11 09:51:55
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dendix wrote:
    > pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że
    > podbita gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany
    > jest jako zakup przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres
    > zakupiłem w V.2012r. więc nie satysfakcjinuje mnie to :(

    a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?




  • 7. Data: 2013-07-11 12:08:36
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>



    W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
    > pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita
    > gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    > przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie
    > satysfakcjinuje mnie to :(
    >
    I co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu?
    Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)

    Paweł


  • 8. Data: 2013-07-11 13:50:54
    Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    > Zepsu? mi si? expres, posiadam gwarancj? lecz zgubi?em paragon. Czy kto?
    > posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

    Kup drugi, taki sam.
    Weź paragon, a nowy pogoń na allegro.

    Pozdrawiam,
    MW


  • 9. Data: 2013-07-11 13:51:22
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:08:36 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:

    > I co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu?
    >
    > Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)
    Jak będzie miał paragon nie musi im dawac karty gwarancyjnej.
    Jak ma podbita kartę gwarancyjna to powinna mu wystarczyć i paragon zbyteczny


  • 10. Data: 2013-07-11 13:54:43
    Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
    > pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
    > gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    > przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
    > satysfakcjinuje mnie to :(

    Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
    podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

    Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.

    Pozdrawiam,
    MW

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1