-
11. Data: 2013-07-11 14:32:43
Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisał(a):
> W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
>> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
>> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
>> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
>> satysfakcjinuje mnie to :(
>
> Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
> podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
>
> Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
>
Dokładnie!
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"
http://www.bibula.com/?p=8428
-
12. Data: 2013-07-11 17:49:55
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Qlfon <r...@l...pl>
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>
> Proszę o kontakt
Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
o paragonach, kartach itp.
--
Qlfon, Lublin
-
13. Data: 2013-07-12 10:01:16
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
>W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>
>> Proszę o kontakt
>
> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
J. -
14. Data: 2013-07-12 10:03:12
Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
news:51de9d06$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
>> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
>> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
>> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
>> satysfakcjinuje mnie to :(
>
> Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
> podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
Może na podstawie warunków gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu?
J. -
15. Data: 2013-07-12 10:59:07
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>
>> Proszę o kontakt
>
> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
> o paragonach, kartach itp.
>
>
Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
Paweł
-
16. Data: 2013-07-12 11:35:56
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Qlfon <r...@l...pl>
W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
> W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
>> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>>
>>> Proszę o kontakt
>>
>> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
>> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
>> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
>> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
>> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
>> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
>> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
>> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
>> o paragonach, kartach itp.
>>
>>
> Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
>
Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na
nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi
się nie śniło takie rozwiązanie.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050
-
17. Data: 2013-07-12 11:37:37
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Qlfon <r...@l...pl>
W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
>
> Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
>> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>>
>>> Proszę o kontakt
>>
>> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
>> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
>> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
>
> Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
> i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
> nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
>
> J.
>
Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050
-
18. Data: 2013-07-12 15:53:15
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: krak <s...@g...pl>
W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
więc nie satysfakcjinuje mnie to :(
> a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?
I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstszą jest sentencja "karta
gwarancyjna ważna z dowodem zakupu"
Pozdr.
-
19. Data: 2013-07-12 23:05:15
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
jak płaciłes kartą to paragon niepotrzebny tylko dowód zakupu czyli
wyciąg z karty
-
20. Data: 2013-07-13 13:04:26
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
> jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli
>
> wyci�g z karty
Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np