eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2013-07-11 14:32:43
    Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisał(a):

    > W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
    >> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
    >> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    >> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
    >> satysfakcjinuje mnie to :(
    >
    > Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
    > podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
    >
    > Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
    >


    Dokładnie!
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
    Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
    Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"
    http://www.bibula.com/?p=8428


  • 12. Data: 2013-07-11 17:49:55
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    > Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    > posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >
    > Proszę o kontakt

    Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    o paragonach, kartach itp.


    --
    Qlfon, Lublin


  • 13. Data: 2013-07-12 10:01:16
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>


    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>
    >> Proszę o kontakt
    >
    > Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    > nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    > przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w

    Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
    i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
    nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

    J.


  • 14. Data: 2013-07-12 10:03:12
    Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>


    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:51de9d06$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
    >> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
    >> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    >> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
    >> satysfakcjinuje mnie to :(
    >
    > Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
    > podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

    Może na podstawie warunków gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu?

    J.


  • 15. Data: 2013-07-12 10:59:07
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    > W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>
    >> Proszę o kontakt
    >
    > Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    > nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    > przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    > dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    > wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    > gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    > numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    > Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    > o paragonach, kartach itp.
    >
    >
    Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


    Paweł


  • 16. Data: 2013-07-12 11:35:56
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
    > W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    >> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    >> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    >> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    >> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    >> o paragonach, kartach itp.
    >>
    >>
    > Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
    >

    Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
    Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na
    nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi
    się nie śniło takie rozwiązanie.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050


  • 17. Data: 2013-07-12 11:37:37
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
    >
    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >
    > Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
    > i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
    > nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...
    >
    > J.
    >
    Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz
    kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza
    i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050


  • 18. Data: 2013-07-12 15:53:15
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
    więc nie satysfakcjinuje mnie to :(

    > a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

    I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstszą jest sentencja "karta
    gwarancyjna ważna z dowodem zakupu"
    Pozdr.


  • 19. Data: 2013-07-12 23:05:15
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    > Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    > posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    jak płaciłes kartą to paragon niepotrzebny tylko dowód zakupu czyli
    wyciąg z karty


  • 20. Data: 2013-07-13 13:04:26
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
    > jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli
    >
    > wyci�g z karty

    Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1