-
21. Data: 2013-07-14 09:13:18
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
>> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
>>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
>>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
>>>
>>> Proszę o kontakt
>>
>> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
>> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
>> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
>> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
>> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
>> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
>> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
>> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
>> o paragonach, kartach itp.
>>
>>
> Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)
Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa.
Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z
kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza.
-
22. Data: 2013-07-14 20:25:35
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 09:51:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?
Jest:
http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancj
i
patrz pkt 9
-
23. Data: 2013-07-17 08:09:54
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "dendix" <d...@o...pl>
> a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?
w warunkach gwarancji napisane jest że gwarancja jest ważna tylko z dowodem
zakupu
-
24. Data: 2013-07-17 10:36:32
Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
"wolim" <n...@p...tu> wrote in message
news:51de9d06$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
>> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
>> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
>> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
>> satysfakcjinuje mnie to :(
> Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
> podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
> Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
Udziela się 2-letniej gwarancji na wyroboy Firmy Zelmer Market Sp. z o.o.
Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przed przedsiębiorcę
oraz w przypadku nie przedstawienia wraz z Kartą Gwarancyjną paragonu
fiskalnego.
Sprzedawaca ma obowiązek wypełnić Kartę Gwarancyjną w dniu wydania towaru. Karta
gwarancyjna jest ważna łącznie z dowodem zakupu.
-
25. Data: 2013-07-28 20:43:00
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2013-07-13 13:04, Kris pisze:
> W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
>> jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli
>>
>> wyci�g z karty
>
> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np
>
i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma
--
-
26. Data: 2013-07-29 08:42:51
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "cef" <c...@i...pl>
Jawi wrote:
>> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
>> produktu np
> i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma
Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.
-
27. Data: 2013-07-29 21:51:31
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2013-07-29 08:42, cef pisze:
> Jawi wrote:
>
>>> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
>>> produktu np
>> i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma
>
> Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.
>
Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.
--
-
28. Data: 2013-07-29 22:18:07
Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Od: "cef" <c...@i...pl>
Jawi wrote:
>>>> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy
>>>> kupowanego produktu np
>>> i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i
>>> suma
>>
>> Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym
>> zamachem.
> Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
> Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.
Może i faktycznie.
I juz zupełnie OT:
Skąd jednak tyle reklamacji?
Ja praktycznie nic nie reklamuję.
Jedynie stale jedną świetlówkę, a tu kolega coś dwukrotnie
bez paragonu, a ile razy z paragonem?