  • 11. Data: 2017-04-09 15:20:34
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 14:18, Budyń pisze:

    > a kto powiedzial ze panstwowy? nie mowie o panstwowych

    No to się od...dol od prywatnych. Jeżeli jest moje to powinienem mieć
    prawo wycinać kiedy chce i jak chce. Nieważne czy przeszkadza mi, bo
    słoneczko zasłania czy też dlatego, że chcę produkować siekiery do
    wycinki drzew.

    > no i widzisz - z pomyslu dosc prostego na zezwolenie wycinki drzew na prywatych
    posesjach, z ograniczeniem zeby to nie dotyczyło przedsiebiorców (bo ci uszanują
    tylko i wyłącznie swój zysk)

    Ale nie da się zrobić prostego pomysłu na zezwolenia. Każdy obywatel ma
    prawo prowadzić działalność gospodarczą, a każda prowadzona działalność
    gospodarcza nie jest tylko i wyłącznie sprawą przedsiębiorcy, bo
    przedsiębiorca działa także w interesie państwa. Państwo dzięki
    przedsiębiorcom funkcjonuje, bo dzięki nim ma podatki.

    > robisz wielopietrową ustawę z finansowymi obciążeniami skarbu państwa.

    Jakie obciążenia skarbu państwa? Mechanizm ma być prosty: jeżeli państwo
    nie ma szczególnego interesu lub nie widzi wyjątkowej utraty jakiegoś
    dziedzictwa kultury czy szwindlu to ma uszanować własność prywatną i ma
    się nie wpierd.....ć w to co kto robi na swoim.
    Zamysł jest taki, że państwo ma się wpierniczać tylko i wyłącznie w
    wyjątkowych sytuacjach, ale niech to niech to robi za państwowe, a nie
    za prywatne pieniądze i bez straty dla właściciela.

    > Juz nawet pis wymyślił to lepiej...

    Weź no przestań. To co PIS wymyśla to jest szczyt głupoty, który
    przynosi masę szkody dla państwa i dla społeczeństwa.

  • 12. Data: 2017-04-09 15:29:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 14:58, KIKI pisze:

    > Gdyby lewactwo z PO sprzeciwoło się relokacji murzynów na naszym
    > terytorium oraz gdyby postawili się unii w kwestiach dostępu/rozkradania
    > naszej gospodarki, gdyby załatwili takie sprawy jak drzewa to by wygrali
    > trzecią kadencję.

    Obawiam się, że następna kadencja będzie do nich należeć jak pisiory
    będą dalej tak robić.

  • 13. Data: 2017-04-09 16:31:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Uzytkownik jestes pierwszy co uwierzyl w pierdolenie Schetyny o trzynastej
    emeryturze, 500 na kazde dziecko i wiele podobnych idiotyzmow jakie mial w
    przemowieniu w Sejmie. Jak go sluchalem to doszedlem do wniosku ze po
    niskobudzetowych dopalaczach byl.

  • 14. Data: 2017-04-09 16:37:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 15:20:40 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Weź no przestań. To co PIS wymyśla to jest szczyt głupoty,

    nooo zaraz, zdaje sie ze pierwsza wersja lexszyszko byla mocno zgodna z twoim
    postulatem "wolnoc tomku w swoim domku"

    który
    > przynosi masę szkody dla państwa i dla społeczeństwa.

    oooo to to - dla spoleczenstwa. Druga wersja ratuje nieco sytuacje gdyby "wolnosc
    tomku" zagrozila zbytnim konfliktem ze spoleczenstwem. Czyli znów po twojej mysli. A
    mowisz ze nie lubisz pisu :)

    b.

  • 15. Data: 2017-04-09 16:40:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 15:29:47 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Obawiam się, że następna kadencja będzie do nich należeć jak pisiory
    > będą dalej tak robić.

    sila pisiorów tylko w ty ze maja prezydenta i wiekszosc parlamentarną. To jakby cud
    był ze tak sie stalo :) Malo prawdopodobne ze znów tak bedzie nawet jesli znów
    wygrają. Dlatego kluczowe sprawy muszą zalatwic w tej kadencji, aby potem zostala
    tylko bieząca administracja.

    b.

  • 16. Data: 2017-04-09 21:10:23
    Temat: Re: [OT] Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/9/2017 1:14 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ale pasuje mi ich stanowisko w sprawie uchodzcow i jesli sie nie zmieni to bede na
    nich w nastepnych wyborach glosowal.

    Innymi słowy jak w latach 50/60-tych. Nie ważne czy debil, byle żyda bił
    :D Tylko żyda brakło. Jak i współcześnie imigrantów.

  • 17. Data: 2017-04-09 21:45:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedz do Szwecji. Masz taka mozliwosc.

  • 18. Data: 2017-04-09 23:01:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/9/2017 9:45 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jedz do Szwecji.

    W sensie że w Szwecji popierasz PiS? Bo się pogubilem.

  • 19. Data: 2017-04-10 02:16:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazasz ze jestem rasista to musisz byc za multi kulti. W Szwecji juz to maja. Nawet
    w polsko jezycznej telewizji o tym mowia
    https://pbs.twimg.com/media/C83bdi3XgAAbCEO.jpg
    Tak, na stare lata stalem sie wybiorczym rasista. I sie tego nie wstydze. Na dodatek
    w wyborach popre swoim jednym glosem ta partie ktora w wiarygodny dla mnie sposob
    zagwarantuje ze nie bede ogladl na ulicach kozojebcow z rodzinami. Na razie jest
    tylko jedna partia ktora mowi nie dla dzikich przybyszow i ma szanse graniczaca z
    pewnoscia po wyborach za dwa i pol roku rzadzic samodzielnie. To PIS. A co do
    wycinania drzew. Gdyby Schetyna wiedzial ze ludziom bardzo zalezy na mozliwosci
    wycinania drzew to by przedwczoraj obiecal ze beda mogli wycinac. Co go to kosztuje?
    Mogl obiecac trzynasta emeryture to i wycinanie drzew by obiecal.

  • 20. Data: 2017-04-10 15:33:32
    Od: r...@g...com

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 09:02:09 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Jeszcze gorsze jak było przed wprowadzeniem za czasów PO, bo teraz
    > stworzono pułapkę dla przedsiębiorczych ludzi, która skutecznie
    > zniechęcająca do rozpoczynania jakiejkolwiek działalności gospodarczej.
    > Osoba, która wytnie drzewo na swojej posesji przez pięć lat nie będzie
    > mogła rozpocząć działalności gospodarczej, bo będzie surowo ukarana.

    Pomijając absurdalność nowych przepisów, to trochę się mijasz z prawdą.
    Nie chodzi o to, że jak ktoś zetnie drzewo, to nie będzie mógł rozpocząć
    działalności, tylko o to, że aby uniknąć kary za ścięcie, nie będziesz mógł tą
    działalnością robić nic w miejscu ścięcia drzewa. Czyli np: nie zbudujesz tam gdzie
    było drzewo osiedla developerskiego, warsztatu, nie zrobisz parkingu czy składu
    palet.