  • 21. Data: 2017-04-10 22:34:18
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 15:33:34 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > Pomijając absurdalność nowych przepisów, to trochę się mijasz z prawdą.
    > Nie chodzi o to, że jak ktoś zetnie drzewo, to nie będzie mógł rozpocząć
    działalności, tylko o to, że aby uniknąć kary za ścięcie, nie będziesz mógł tą
    działalnością robić nic w miejscu ścięcia drzewa. Czyli np: nie zbudujesz tam gdzie
    było drzewo osiedla developerskiego, warsztatu, nie zrobisz parkingu czy składu
    palet.

    taaaa jasne. W projekcie stoi jak byk:
    6. Nieruchomość, na której dokonano usunięcia drzew lub krzewów na zasadach
    przewidzianych w ust. 1 pkt 3a, nie może być wykorzystana na potrzeby
    prowadzenia działalności gospodarczejprzez okres 5 lat od dokonania
    zgłoszenia.

    I jak urzędas zechce to przywali mi karę bo prowadze dzialalnosc w budynku, a drzewo
    wytnę przed nim. Bo tak mu nakazuje ten zapis.
    I wlasciwe to ze ja tą dzialanosc wykonuje od 20lat w tym budynku nie ma specjalnie
    znaczenia.

    b.

  • 22. Data: 2017-04-10 22:57:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 22:34, Budyń pisze:
> [...]
    drzewo wytnę przed nim. Bo tak mu nakazuje ten zapis.
    > I wlasciwe to ze ja tą dzialanosc wykonuje od 20lat w tym budynku nie ma specjalnie

    Polski rząd wspiera gospodarki poprzez zmuszanie polskich obywateli do
    wprowadzania dochodów do takich państw jak Andora, Hongkong, Panama czy
    San Marino :)

  • 23. Data: 2017-04-10 22:58:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 22:57, Uzytkownik pisze:
    > Polski rząd wspiera gospodarki

    Miało być:

    Polski rząd wspiera obce gospodarki ...

  • 24. Data: 2017-04-11 00:11:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zwlaszcza zmusza tych co zbudowali domy na kredyt. O to zeby obywatele nie mieli co
    wyprowadzac zadbal poprzedni rzad. Czytam co tutaj wypisujecie i coraz bardziej sie
    utwierdzam sie w tym ze Polacy to debile. Najlepsze jest to ze malo kto z was mial
    potrzebe wyciecia jakiegos drzewa na swojej dzialce. I nagle tutaj prawie wszyscy
    czuja sie upowaznieni w wyrazaniu woli mas, oczywiscie nie pytajac mas o zdanie. Jak
    sie okazalo ze beda zmieniali ustawe, nie ukrywali tego, to bylo troche czasu zeby
    bez pytania nikogo o zgode wyciac przeszkadzajace drzewa. I tak sie stalo. Kto nie
    zdazyl bo sie opierdalal moze miec pretensje tylko do siebie. Dobrze zrobili
    zmieniajac ustawe. Odnosze wrazenie ze Polakami trzeba rzadzic jak koreanczykami od
    gili. Dyktatura, przeciwnicy do dolow z wapnem. Bo jak dac Polakowi palec to za cala
    reke lapie. Z ciekawosci wpisalem w google jak to jest w innych panstwach. Anglia
    potrzebne pozwolenie, bez pozwolenia kara. Niemcy potrzebne pozwolenie, bez
    pozwolenia zajebista kara. Francja potrzebne zezwolenie o karach nic nie znalazlem,
    co nie znaczy ze nie ma a znaczy ze nie znalazlem.

  • 25. Data: 2017-04-11 08:34:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zwlaszcza zmusza tych co zbudowali domy na kredyt. O to zeby obywatele nie mieli co
    wyprowadzac zadbal poprzedni rzad. Czytam co tutaj wypisujecie i coraz bardziej sie
    utwierdzam sie w tym ze Polacy to debile.

    Masz rację, że Polacy to debile, kiedy czytam to co wypisujesz.

    > Najlepsze jest to ze malo kto z was mial potrzebe wyciecia jakiegos drzewa na
    swojej dzialce.

    Z czytaniem i zrozumieniem jak widać także masz problem.

> [...]
    drzewa. I tak sie stalo. Kto nie zdazyl bo sie opierdalal moze miec pretensje tylko

    Ja akurat co miałem to wyciąłem.

    > Dobrze zrobili zmieniajac ustawe.

    Dlaczego wypowiadasz się za nas? Większość społeczeństwa chce
    gospodarowania na swoim według własnego uznania, a nie uznania urzędników.
    Tylko jednostkowe, zawistne debile tacy jak Ty krzyczały o zakazie wycinki.
    Z resztą wiadomo dlaczego tacy jak Ty chcą tego. Po prostu w Twoim
    przypadku i tak to nic nie zmienia, bo Tobie i tak nie było wolno gdyż
    "twój dom" nigdy nie był twoim. Krzycząc za wprowadzeniem zakazów masz
    niepowtarzalną szansę zemścić się na tych krwiopijczych kamieniczników i
    tych skurw....nów, którzy się dorobili własnego.

    > Odnosze wrazenie ze Polakami trzeba rzadzic jak koreanczykami od gili. Dyktatura,
    przeciwnicy do dolow z wapnem.

    I tak właśnie wygląda obecny rząd. Nie liczy się wola społeczeństwa.

> [...]
    karach nic nie znalazlem, co nie znaczy ze nie ma a znaczy ze nie znalazlem.

    Ale są kraje np. USA w których nikt nie musi pytać i jakoś nikt tam nie
    wycina na potęgę.

    Teraz na koniec Ci wyjaśnię dlaczego jesteś debilem.

    Otóż wprowadzone od stycznia tego roku prawo dotyczące wycinki drzew
    miało ułatwić deweloperom budowanie mieszkań plus. Ale PO i pozostałe
    popaprańce wykorzystały tą ustawę do walki z PIS-em. Stąd cała akcja w
    całej Polsce sadzenia drzewek, aby przekabacić społeczeństwo na swoją
    stronę i doprowadzić do odsunięcia PIS-u od władzy. Nawet prezydent
    mojego miasta z opcji SLD się tak mocno zaangażował i zagalopował, że
    sadził drzewka na prywatnym terenie. O mało nie doszło do rękoczynów z
    właścicielami, którzy wyrywali te drzewa, a społecznicy-marionetki je
    sadziły z powrotem. Akcja sadzenia była wyjątkowo bezmyślna. Sadzono
    byle gdzie, byle co byle tylko był szum, że PIS doprowadził do wielkich
    zniszczeń drzewostanu i ekologii.

    Najśmieszniejsze jest w tym to, że tacy debile jak ty, którzy popierają
    PIS nie zauważyli, że tu nie chodziło o ekologię tylko o zwykłą walkę
    polityczną, a staliście się tylko i wyłącznie marionetkami w rękach PO
    do walki z popieranym przez was ugrupowaniem PIS i nawet nie zdawaliście
    sobie z tego sprawy.

    Kaczorowi zmiękła pała i dlatego musiał się wycofać z wprowadzonej w
    styczniu ustawy. PO jak zwykle ma okazję do triumfów.

  • 26. Data: 2017-04-11 08:42:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.04.2017 09:02, Uzytkownik wrote:
    > Osoba, która wytnie drzewo na swojej posesji przez pięć lat nie będzie
    > mogła rozpocząć działalności gospodarczej, bo będzie surowo ukarana.

    Taaak, jak to usłyszałem to kurwości nie mogłem w to uwierzyć!!!!
    I dlatego zawsze gospodarczo będziemy w ciemnej dupie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2017-04-11 08:45:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.04.2017 12:33, Budyń wrote:
    > Jesli mu pozwolisz na wycięcie parku i zarobienie na deweloperce -on to zrobi. To
    ze zrujnuje układ przestrzenny miasta

    Budyń! Przecież po to tworzy się PZP aby prywaciaż nie mógł w miejscu
    planowanej zabudowy jednorodzinnej wybudować spalarni śmieci!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2017-04-11 08:47:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.04.2017 15:29, Uzytkownik wrote:

    > Obawiam się, że następna kadencja będzie do nich należeć jak pisiory
    > będą dalej tak robić.

    Oczywiście bo przecież gospodarczo PO od PiS niczym się nie różni.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2017-04-11 08:58:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 08:45:22 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    ze zrujnuje układ przestrzenny miasta

    > Budyń! Przecież po to tworzy się PZP aby prywaciaż nie mógł w miejscu
    > planowanej zabudowy jednorodzinnej wybudować spalarni śmieci!

    nie chodzi mi o to, szczegóły różnych zapisów -chodzi o to ze cele osoby prywatnej
    różnią się od osoby inwestującej. A w swietle prawa obie są po prostu posiadaczmi
    kawałka gruntu.

    b.

  • 30. Data: 2017-04-11 09:01:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 00:11:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zwlaszcza zmusza tych co zbudowali domy na kredyt. O to zeby obywatele nie mieli co
    wyprowadzac zadbal poprzedni rzad. Czytam co tutaj wypisujecie i coraz bardziej sie
    utwierdzam sie w tym ze Polacy to debile.

    znów sie musze z uzytkownikiem zgodzic - nie zrozumiales co piszemy. Nam sie ustawa
    pisu o drzewach czyli lexszyszko generalnie podobała bo dawala wolnosc wlascicelowi.
    Natomiast obecna poprawka jest debilna bo znow dotyka zwyklych przedsiębiorców.
    A jeli juz to powinna dotknąć tylko tych przedsiębiorców, którzy wytną drzewa pod
    inwestycje.

    b.