  • 11. Data: 2012-07-11 08:05:32
    Temat: Re: Powtarzaność Carrefourowej stacji pogody
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/jtiaq3$hpi$1@inews.ga
    zeta.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    > IMO mam tanio i bardzo dobrze. :) I mam na to dowody. Twoja zaś
    > wypowiedź jest pustawa. :)

    Twój pierwszy post był już pusty i niczego nie wnoszący do założonej i
    sztucznie podtrzymywanej przez Ciebie (i przeze mnie, co ze wstydem
    przynaję) jałowej dyskusji. Nieważne. Uznaję Twój monopol na rację i
    nieomylność.
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2012-07-11 09:57:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" 4ffd17ac$...@n...home.net.pl

> [...]
    podtrzymywanej przez Ciebie (i przeze mnie, co ze
    > wstydem przynaję) jałowej dyskusji. Nieważne. Uznaję Twój monopol na rację i

    Mój pierwszy post nie dał pieniędzy na Kościół?
    Niesamowite...

    Jak to mówił Kaczyński -- nikt nam nie wmówi, że białe jest białe,
    a czarne jest czarne!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-07-11 14:06:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jtg1bk$l6c$...@i...gazeta.pl

    > TFA

    > Teraz wg tej stacji TFA jest za oknem ponad 27 stopni Celsjusza. :)

    Jest tyle samo stale co najmniej od wczoraj -- 27.1°C zatem raczej
    to już złom, :) aczkolwiek teraz akurat nawet przydatny, ;) bo nocą
    można uznać, iż pokazuje 27 zamiast 20, a w dzień pokazuje poprawnie. ;)

    -=-

    Wiem, że wg firmy Tredens leje wodę, albowiem nie gloryfikuję szajsu TFA, ale cóż
    poradzić...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-07-11 23:41:30
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Fajny wątek ; takie grupowe walenie konia ;)

    Nuuuuuuuuuuda.

    Dziobak

  • 15. Data: 2012-07-12 15:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dziobak" 4...@n...home.net.pl

    > Fajny wątek ; takie grupowe walenie konia ;)

    > Nuuuuuuuuuuda.

    Pomyliły się Tobie grupy -- o waleniu konia to chyba na seksie.
    Ja też czasami coś omyłkowo poślę nie tam, gdzie zamierzam...

    Któż z nas jest nieomylny?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-07-16 16:16:58
    Od: mk <d...@t...pl>

    Dokładnie, jeśli urządzenie zostało zestrojone dobrze i jest powtarzalne
    to dziesiąta część stopnia nie ma żadnego znaczenia znaczenia.
    Termometr domowy ma mierzyć temperatury otoczenia, więc czemu ma służyć
    te 0,1 stopnia?
    Mamy temperaturę zewnętrzną, która w zależności od miejsca pomiaru może
    i tak różnić się nawet o kilka stopni. Mamy wewnętrzną, która podobnie
    jest różna w zależności od miejsca. Tobie nie odpowiada taka
    dokładność-OK, ale nie forsuj tej dokładności tak namiętnie.
    Lepiej napisz do czego w życiu codziennym potrzebne są wyniki dokładne
    do 0,1 stopnia.
    Pdr. M

  • 17. Data: 2012-08-10 15:51:52
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Mam takie trzy sztuki, kupione niejednocześnie, w odstępach
    > kilkumiesięcznych -- jedna w cenie 50 złotych i dwie po 55 złotych.

    Mam okazję wybrać się z mojej wsi do dużego miasta z tramwajami, gdzie będzie
    też Carrefour.
    Czy możesz proproszę podać mi tutaj lub na @ nazwy/symbole tych stacji
    pogodowych za pięćdziesiąt złotych?
    Bardzo dziękuję

    Majka

  • 18. Data: 2012-08-10 19:44:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Majka" k033ln$emn$...@i...gazeta.pl

    > Mam okazję wybrać się z mojej wsi do dużego miasta z tramwajami, gdzie będzie
> [...]

    BWS 9009

    http://www.promoceny.pl/detail/carrefour-stacja-pogo
    dy-carrefour-bws9009-60773/

    "Majka" k033pr$lq2$...@i...gazeta.pl

    > Ta sama prośba co w innym wątku:
    > Proszę podaj tutaj lub na @ nazwy/symbole tych stacji pogodowych z Carrefoura
    > (z pomiarem wilgotności). Bardzo dziękuję

    Meteo SP-18

    http://cokupic.pl/produkt/METEO-SP-18

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-12-23 14:38:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jtelo6$jpa$...@i...gazeta.pl

    > Mam takie trzy sztuki, kupione niejednocześnie, w odstępach
    > kilkumiesięcznych -- jedna w cenie 50 złotych i dwie po 55 złotych.

    Na gwiazdkę Carrefour obniżył cenę tej stacji do 39 złotych.
    Dokupiona (właśnie za 39 złotych) stacja pokazuje dokładnie
    tę samą temperaturę (z dokładnością 0.1 stopnia Celsjusza)
    co inna taka stacja, kupiona w czasie tworzenia tego wątku.

    Nie wiem, jak z zewnętrznym czujnikiem, ale zapewne po prostu
    powtarzalność tych stacji jest (korzystając z uprzejmości PWN)
    zajebiście dobra.

    Współpraca czujników zewnętrznych ze stacjami jest bardzo dobra,
    ale są tylko 3 kanały dla zewnętrznych czujników, a ja już mam
    4 takie stacje. Na szczęście jedna z nich pracuje w samochodzie,
    gdzie interesuje mnie temperatura w bagażniku i w samochodzie
    oraz wilgotność w samochodzie.

    Zewnętrzny czujnik można zasilać akumulatorkami, ale stacja
    domaga się ,,baterii'' -- na akumulatorkach cyferki są zbyt
    mdle. A ,,baterie'' można kupić w Carrefourze w cenie 9,99
    plnów za 16 baterii alkalicznych. Czasami 10,99 plnów,
    czasami 9,99 plnów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'