  • 1. Data: 2009-02-23 12:14:51
    Temat: Poznan - projekt wjazdu-szukam projektanta
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Poszukuje projektanta z uprawnieniami, do wykonania
    projektu zjazdu z drogi powiatowej na dzialke.
    Oczywiscie za rozsadne pieniadze ;-), poniewaz z przedzialu
    1k-1,5k juz mam 2 - wydaje sie troche drogo, poniewaz jak
    szukalem po sieci to srednie ceny wypadaly kilkaset zlotych mniej.

    Dokladnie chodzi o rejon powiatu szamotulskiego, parę kilometrow
    od Tarnowa Podgornego.
    Moze ktos z grupowiczow moze tutaj polecic takowa osobe.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2009-02-23 12:54:42
    Temat: Re: Poznan - projekt wjazdu-szukam projektanta
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a projektant od domu nie może tego w ramach pakietu zrobić za małą opłatą?

  • 3. Data: 2009-02-23 13:09:31
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    >a projektant od domu nie może tego w ramach pakietu zrobić za małą opłatą?

    widzisz, mój architekt nie ma uprawnien drogowo jakis tam.
    Architekt co prawda wspolpracuje z czlowiekiem, ktory ma
    odpowiednie uprawnienia, ale problem jest natury terytorialnej.
    Architekta mam ze śremu a dzialke mam 35km na zachod od Poznania.
    Człowiek wspolpracujacy - geodeta z uprawnieniami na takie projekty -
    tez jest ze Śremu i za kwote 1000zł kreci nosem, zeby robic takowy projekt,
    poniewaz za daleko mu dojechac. Zreszta za 1k mam projektanta z mojego
    powiatu, wiec to zadna dla mnie atrakcyjna oferta, zeby latac do niego
    do sremu po projekty.
    I w tej sytuacji poszukuje kogos na wlasna reke, najlepiej okolice Tarnowa
    podgornego,
    Szamotuly, moze byc Poznan, jezeli to nie bedzie za daleko dla takiego
    czlowieka.
    Nie wiem, moze 1k to atrakcyjna cena i ja jestem taki naiwny naciagacz,
    majac nadzieje, ze znajde taniej... ale postanowilem sobie, ze juz od
    momentu
    zalatwiania formalnosci, bede staral sie kontrolowac koszty konsekwentnie,
    nie
    biorac pierwszego lepszego z brzegu. Z architektem jak narazie chyba mi sie
    udalo - ale narazie za wczesniej o tym mowic, poniewaz jeszcze nie mam
    koncowych
    efektow.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2009-02-23 20:52:19
    Od: "Qdłaty" <q...@p...onet.pl>

    "Darek" napisał:
    >...Nie wiem, moze 1k to atrakcyjna cena i ja jestem taki naiwny naciagacz,
    > majac nadzieje, ze znajde taniej...

    <ciach>

    Mi się nie udało. 1 kPLN to było najtaniej... ;(

  • 5. Data: 2009-02-24 12:17:31
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>

    Darek pisze:
    > Witam
    >
    > Poszukuje projektanta z uprawnieniami, do wykonania
    > projektu zjazdu z drogi powiatowej na dzialke.

    To musi byc koniecznie projekt?
    Mam dzialke, ktorej wjazd jest rowniez z drogi powiatowej.
    Musialem jedynie naszkicowac na mapce geodezyjnej wjazd,
    narysowac gdzie bedzie brama i tyle.
    Z takimi dokumentami udalem sie do zarzadu drog powiagowych
    (znajduja sie one dla mojego regionu - kornik,
    w kozieglowach). Tam przyjeli i nie bylo zadnego problemu.
    Bylo to ze 2 lata temu, ale chyba niewiele sie w tej kwestii
    zmienilo od tego czasu. W samym ZDP
    (http://www.powiat.poznan.pl/index.php?tpl=departmen
    ts&gr=4&depcat=9)
    instruowali mnie jak to wszystko powinienem zalatwiac.
    Dziwie sie, ze do takiej pierdoly potrzeba goscia z uprawnieniami
    i ze trzeba placic mu tyle kasy...

    pozdr