  • 61. Data: 2011-10-04 21:06:14
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę rok 1937
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2011 22:44, kiki pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Polska już długo nie pociągnie na tym ujemnym przyroście naturalnym.
    > Najmądrzejsi wyjadą, a zostanie "ciemny lud".

    Jakim ujemnym? Mamy dodatki, jak i (niestety) Ziemia jako całość.

    Obsesja na tle ciągłego zwiększania populacji jako przepisu na dobrobyt
    jest kretyńska i krótkowzroczna.

    I jeśli myślisz, że imigranci z Chin będą lojalni w stosunku do Polski i
    zasymilują się jako Polacy chińskiego pochodzenia, to mogę ci sprzedać
    Pałac Kultury ;->

  • 62. Data: 2011-10-04 21:13:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > I jeśli myślisz, że imigranci z Chin będą lojalni w stosunku do Polski i
    > zasymilują się jako Polacy chińskiego pochodzenia, to mogę ci sprzedać
    > Pałac Kultury ;->

    Aaa to ty z tego rysunku Mleczki ? :-) "Synu to będzie twoje" :-)

  • 63. Data: 2011-10-05 04:36:47
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > ponadto ta super firma podobne numery wywijała już w innych krajach.
    >
    > jakiś szpital co sie zawalił, jakieś lotnisko co go nie mogą skończyć.

    i nikt ich nie sprawdził?
    SJS

  • 64. Data: 2011-10-05 04:58:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > grup dyskusyjnych:j6fme2$k18$...@n...onet.pl...

    > i nikt ich nie sprawdził?

    prawdopodobnei sprawdzono tak jak inne podmioty, czyli sprawdzono
    przdstawione dokuemnty czy są zgodne z tym czego wymaga nasze prawo.

  • 65. Data: 2011-10-05 05:01:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zasadniczo się zgadzam, ale zachodzi problem niekompatybilności celów
    > - oni mają nadmiar populacji i muszą gdzieś ją wyeksportować, a
    > przejmowanie środków produkcji i aktywów monetarnych nie wynika z
    > dobroci serca tylko z długofalowej polityki ekspansji.
    >
    > Bez odwrócenia pewnych trendów niedługo nas wykupią. Niektórzy straszą
    > "islamską inwazją" na Europę - ja się bardziej obawiam żółtej
    > hegemonii.

    i dokłądnei to robią w biedniejszych krajach takich jak np Białoruś, w
    zamian za prawo robienia sobei co sie chce dają wielkie "pożyczki".
    Problemem dla Chinoli są kraje o troszkę wyższej kulturze demokratycznej i
    prawnej, bo tam takie numery nie przechodzą.