  • 61. Data: 2010-09-05 17:47:47
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 19:38:02 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > 1-3 par dziennie. Prawie co dwa miesiące. :-)

    DWA MIESIĄCE przechowywać brudne rzeczy???

  • 62. Data: 2010-09-05 17:53:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 19:40:37 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Nie wymieniłaś największych wad:
    >
    > Z pralkosuszarki ciuchy wychodzą totalnie pogniecione i ciężko się je
    > prasuje.

    Nieprawda - trzeba tylko je wyjąć i strzepnąć zaraz po zakończeniu
    suszenia.

    > Z suszarki większości koszulek i koszul nie trzeba wogóle prasować.

    Chyba nosisz rzeczy tylko ze sztucznych włókien albo chodzisz ubrany jak
    niechluj. MŚK nosi tylko bawełniane koszule Wólczanki i koszulki z dobrej
    bawełny - koszule eleganckiego mążczyzny muszą być ekstra wyprasowane (owo
    "muszą" pochodzi ode mnie, nie od MŚK) i nie wmówisz mi, że wyjęte z
    najlepszej choćby suszarki i od razu założone wyglądają ok. Chyba że mamy
    różne pojęcie elegancji.

    > Zużycie wody w pralkosuszarce vs brak tego zużycia w suszarce.

    Nie rozumiem. To CZYM skrapla parę twoja suszarka? Masz o tym jakieś
    pojęcie?

    > Wielki bęben suszarki vs mały gniotący ciuchy w pralce.

    Nie wklada się do suszenia tyle samo rzeczy, co do prania, ale o wiele
    mniej.

    > Konieczność wyjmowania połowy wsadu do suszenia vs suszenie całego wsadu z
    > pralki i jednoczesne rozpoczynanie kolejnego prania.

    O "jednoczesności" już pisałam.

    > Zatem pralkosuszarka to gówno.

    Sam zatem jesteś gówno - ponieważ masz o wiele więcej wad, niż
    pralkosuszarka :-)

  • 63. Data: 2010-09-05 17:54:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 19:44:44 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Może i bym polemizował, ale ja akurat mam w większości pomieszczeń
    > higrometry, w niektórych nawet po dwa z zapisem do pliku.
    > Łatwo mogę zobaczyć wpływ prania na wykresie, gdyby taki wpływ zechciał był
    > zaistnieć...
    > Za to wpływ suszenia widać bardzo wyraźnie.

    Największa liczba higrometrów na ścianie jak widać nie podnosi poziomu
    mentalnego.

  • 64. Data: 2010-09-05 17:57:41
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > DWA MIESIĄCE przechowywać brudne rzeczy???

    Prać co tydzień zielone, niebieskie i każdy kolor itp???

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 65. Data: 2010-09-05 18:01:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 19:57:41 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Prać co tydzień zielone, niebieskie i każdy kolor itp???

    Masz kiepską pralkę - nie ma 1/2 wsadu??? Ja piorę CODZIENNIE, przynajmniej
    jedną z frakcji.

  • 66. Data: 2010-09-05 18:08:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    He..he, macie zajęcie... Muszę pobierać tantiemy.
    Faktycznie połowa wkładu, jezeli ma to wyschnąć w rozsądnym czasie i "na
    pieprz". Stosowałem więc dobór rzeczy pranych - zależnośc od kolorów,
    temperatur a więc i proszków oraz jeżeli pranie było z suszeniem - do
    jakiego poziomu suszenia, czy na skład czy do prasowania. Pomięte i załane
    nie wychodziło, gdy było nawet na pieprz suche, a te 2,5kg suchej bielizny
    to dosyć dużo, pralka miała program "roztrzepywania".
    Suszenie ewakuacyjne - nadmuch ciepłym powietrzem i skraplanie podczas
    spryskiwania zimną wodą w kanale "obiegowym", ewakuacja pompą do odpływu.
    Doskonale działała, dopóki wizytanci mi nie pouszkadzali - jak wiele innych
    sprzętów. Maruda kupiła sobie drugą pralkę bez suszarki...

  • 67. Data: 2010-09-05 18:09:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > DWA MIESIĄCE przechowywać brudne rzeczy???

    Prowadzi aromatyzację serów.

  • 68. Data: 2010-09-05 18:13:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Prać co tydzień zielone, niebieskie i każdy kolor itp???

    E tam poczekaj aż nabiorą jednakowego koloru... Czarnego.

  • 69. Data: 2010-09-05 18:13:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 20:08:05 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)Maruda kupiła sobie drugą pralkę bez suszarki...

    W końcu ja też jednak żadnej suszarki już chyba nie kupię - i tak obecnej
    prawie nie używam, bo jak pisałam mam gdzie suszyć pranko, no i lubię,
    kiedy ono pachnie świeżym leśnym powietrzem. Ubrań mamy na tyle, że można
    spokojnie poczekać, aż wszystko, co uprane, spokojnie sobie wyschnie.
    Czasem nawet zapominam od razu po wyschnięciu zdjąć pranie z suszarek i tak
    sobie wisi ładnych parę dni. Dobrze jest mieszkać na wsi :-)

  • 70. Data: 2010-09-05 18:22:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > E tam poczekaj aż nabior? jednakowego koloru... Czarnego.

    OK będę polegać na Twoich doświadczeniach