  • 1. Data: 2011-05-13 14:01:09
    Temat: Precz z GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
    awy_o_nasiennictwie_do_dalszych_prac.html

    "11 maja Sejm odrzucił wniosek o odrzucenie projektu ustawy o
    nasiennictwie. Z wnioskiem tym wystąpił klub Prawa i Sprawiedliwości.

    - Projekt ustawy o nasiennictwie, wbrew aktualnie obowiązującemu prawu o
    organizmach genetycznie zmodyfikowanych, dopuszcza możliwość obrotu
    materiałem siewnym GMO - mówił poseł Dariusz Bąk z Prawa i Sprawiedliwości.
    - Nasz klub stanowczo sprzeciwia się takiej manipulacji obecnie w sejmie
    jest rozpatrywany w komisjach projekt ustawy Prawo o organizmach
    genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie
    zakaz upraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych i uwalniania ich do
    środowiska. Dlaczego rząd Platformy Obywatelskiej i PSL pokrętnymi metodami
    próbuje w ustawie o nasiennictwie zalegalizować obrót materiałem siewnym
    GMO? Jest to manipulacja i na to się nie zgadzamy. Zgłaszamy wniosek o
    odrzucenie w pierwszym czytaniu tego projektu ustawy. Kiedy ten projekt był
    omawiany, na sali było 10 osób, szanowni państwo. Czy to też nie jest
    manipulacja? - pytał Bąk."

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 2. Data: 2011-05-13 17:41:39
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    > genetycznie zmodyfikowanych i wszystko wskazuje na to, że w Polsce będzie

    > zakaz upraw organizmów genetycznie zmodyfikowanych i uwalniania ich do

    Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

  • 3. Data: 2011-05-13 17:59:59
    Temat: Re: Precz z Głupotami!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka explained :
> [...]
    > odrzucenie w pierwszym czytaniu tego projektu ustawy. Kiedy ten projekt był
    > omawiany, na sali było 10 osób, szanowni państwo. Czy to też nie jest

    Szkoda, że ty wciąż potrafisz jedynie frazesami parapolitycznymi
    operować w tym temacie.
    Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji antybiotyków i zakaz stosowania
    implantów.
    >:|
    Witek

  • 4. Data: 2011-05-13 19:29:47
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2011-05-13 19:41, mirzan pisze:

    > http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
    awy_o_nasiennictwie_do_dalsz
    > ych_prac.html

    > Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

    Walisz Palikuta?
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 5. Data: 2011-05-14 06:15:29
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Walisz Palikuta?
    > pozdr. Jerzy

    Nie zrozumiałem.To jakiś żargon?
    Pozdrawiam.mirzan

  • 6. Data: 2011-05-14 10:27:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 May 2011 19:41:39 +0200, mirzan napisał(a):

    > http://www.agronews.com.pl/pl/0,101,9552,projekt_ust
    awy_o_nasiennictwie_do_dalsz
    > ych_prac.html

    > Oraz będzie nakaz płacenia składek na Radio M i inne takie nowoczesności.

    Hmmm.... A TY co oferujesz?

  • 7. Data: 2011-05-14 11:23:43
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Dnia Fri, 13 May 2011 19:41:39 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]

    Jeszcze nie oferuję,ale już próbuję rozmnożyć Groźną Jabłonkę GMO, która
    jest krzyżowką jabłonki z pomidorem.Prosta rzecz,krajesz jabłko na plasterki
    kładziesz na kanapkę,siadasz na kanapkę i można jeść.A po zjedzeniu prędko
    do spowiedzi.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 8. Data: 2011-05-14 11:28:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 13:23:43 +0200, mirzan napisał(a):

    > Jeszcze nie oferuję,ale już próbuję rozmnożyć

    Pytałam o swobody. Skoro tak boisz się wszelkich nakazów.

  • 9. Data: 2011-05-14 12:59:57
    Od: "Jacuo" <m...@z...pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > w tym temacie.
    > Niech wprowadza jeszcze zakaz produkcji antybiotyków i zakaz stosowania

    Może poczytaj sobie o GMO i wtedy wyrobisz sobei zdanie i nie będziesz płotł
    takich takich bzdur. To , że iluś tam posłów PO zostało przekupione przez
    lobbystów koncernów nie oznacza,że
    trzeba przestać myśleć. GMO daje zyski tylko koncernom ją wytwarzającym i
    moim zdaniem jest za wiele wątpliwości, zeby je dopuścić. Można na ten
    temat dyskutowac, ale nie na poziomie "Niech wprowadza jeszcze zakaz
    produkcji antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta demagogia
    i propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

    Jacek

  • 10. Data: 2011-05-14 14:47:12
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Jacuo" <m...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > produkcji antybiotyków i zakaz stosowania implantów." To czysta
    > demagogia i propogadansa i z GMO nie ma nic wspólnego

    Jacku przeciwnicy GMO bardzo często posługuja się demagogią. Ale przeciez to
    nic osobliwego - Hitler miał swojego Goebbelsa, Yaro ma swojego Błaszczaka
    przeciwnicy GMO też mają swoich pyskaczy tylko miliony biednych i
    głodujących na świecie nie maja zbyt słyszalnych przedstawicieli walczacych
    z globalnym głodem. Jednak do mnie przemawia najbardziej zasada - primum
    vivere, deinde philosophari
    Pozdrawiam po swojemu
    skryba