  • 31. Data: 2011-05-15 21:47:19
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl>

    Użytkownik "mirzan" napisał w wiadomości grup

    > A ja nie boję się żadnych GMO i innych takich straszydełek,bo i tak jestem
    > zrobiony w większej części z wirusów,grzybów i nie wiem czego jeszcze.
    > We mnie najmniej jest mnie.Niech się boją czyści atomowo,aby się nie
    > upaprać.

    Ale ja się nie boję GMO, sam się w tym paprałem
    (pisałem Ci kilka lat temu ile probówek z Czarcim pazurem przerzuciłem
    wprowadzając do niego geny bakterii - skutecznie zresztą)

    Ja nie mówię, że grzechem jest wprowadzenie - bo w warunkach wolnego rynku
    coś co jest droższe i gorsze powinno wypaść.

    Niestety niewidzialną ręką rynku sterują globalne korporacje - i nie
    będziemy mieli wyboru co żreć,
    jeśli wcześniej nie wprowadzimy prawa ograniczającego ich apetyt.

    I na tym się wg mnie trzeba skupić, a nie na biologiczno/bogoojczyźnianych
    pierdołach.

    Pozdrawiam
    piotrs

  • 32. Data: 2011-05-15 22:02:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 23:47:19 +0200, Piotr Siciarski napisał(a):

> [...]
    > będziemy mieli wyboru co żreć,
    > jeśli wcześniej nie wprowadzimy prawa ograniczającego ich apetyt.

    Dokładnie tak.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 33. Data: 2011-05-16 06:18:46
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ale mam wybór, czy JA palę i piję, czy nie, natomiast GMO się podstępnie

    > wkrada w mój organizm, kiedy kupuję i spożywam jego produkty, wcale

    > niekoniecznie oznaczone "GMO".

    > XL

    Czy oznaczone GMO lepiej smakują?Każdy produkt ma jakieś substancje,
    niekoniecznie występujące w nim w naturze.Kto widział,aby kiedyś mleko
    mogło stać swieże miesiąc.Teraz jest okres selekcji zdrowotnej,trzeba się
    starać,aby zweryfikować się pozytywnie.Nie ma odwrotu od rozwoju przemysłu.
    Nie warto walczyć,bez widoków wygranej,szkoda energii.
    mirzan

  • 34. Data: 2011-05-16 09:50:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 08:18:46 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
    > starać,aby zweryfikować się pozytywnie.Nie ma odwrotu od rozwoju przemysłu.
    > Nie warto walczyć,bez widoków wygranej,szkoda energii.

    Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

  • 35. Data: 2011-05-16 10:09:22
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

    Przede wszystkim ograniczać i selekcjonować ograniczanie i selekcjonowanie.
    Ostatni rząd komunistyczny (Rakowskiego) wprowadzając ustawę o
    przedsiebiorczości w oparciu, o którą do dziś funkcjonuje nasza gospodarka
    wprowadzała 17 działalności licencjonowanych. Dziś jest tego 317. Tak po
    kolei każdy następny rząd psuł reguły działalności gospodarczej powiększając
    szarą strefę.
    Pozdrawiam absmakowo
    skryba

  • 36. Data: 2011-05-16 11:21:03
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ograniczać, selekcjonować. Nie zwalczać w czambuł.

    Toż mówię,GMO selekcjonuje NAS.I co Ci to przeszkadza,jak nikomu nie
    przeszkadza?A może przeszkadza,tym na drzewach nad nad rzeczką.
    mirzan