  • 11. Data: 2009-10-16 23:16:20
    Temat: Re: Problem z agregatem
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Kris pisze:

    > Poczytaj bez emocji posty Kikiego to zobaczysz że głupot on nie pisze
    > No chyba żeś Ty wykonawca to posty Kikiego Tobie szkodzą zapewne.

    Nie wykonawca tylko inwestor ze zdrowym rozsądkiem :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2009-10-19 07:28:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wykonawca tylko inwestor ze zdrowym rozsądkiem :)
    Ja też staram się zdroworosądkowo do pewnych spraw podchodzić i z uważam ze
    w wielu kwestiach Kiki przesadza.
    Ale uważam że nie jest przesadą czy paranoją wymaganie od ekip zeby robiły
    tak jak inwestor chce. I niech to nawet będą nawet jakieś bardzo dziwne
    "zachciewajki" to ekipa powinna robić zgodnie z wola inwestora. Albo nie
    przyjmować zlecenia.
    Szacunek dla Kikiego za wytrwałość i za to że nie ulega presji ekip(panie my
    tak robim od dawna) tylko konsekwentnie egzekwuje wykonanietak jak on
    wymaga.

    Krzysiek