  • 11. Data: 2013-07-04 08:45:24
    Temat: Re: Problem z chrabąszczami
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Jul 2013 21:50:33 +0200, PiteR napisał(a):

    > Oszczędź robaka. Robak oszczędzi Ciebie ;)

    Może to tzw. chrząszcze majowe? Zostaw je w spokoju.
    Mieszkasz w domku, chciałeś bliżej natury - to nie truj jej chemią.
    --
    Franc

  • 12. Data: 2013-07-04 09:34:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 3 Jul 2013 14:07:50 +0200, AT

    > ma ktoś jakiś sprawdzony sposob jak tego pieruństwa się pozbyć,

    Przeczekać. Dłużej jak 2 tygodnie nie powinny "dokuczać".
    Jak chcesz możemy się wymienić na komary. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-07-04 09:35:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Jul 2013 09:35:59 +0200, Marek

    > Uwierz ze pszczoly tez sa maksymalnie wkurw****,
    > zwlaszacza jak masz je po sasiedzku.

    Uwierz, bardziej wkurw****** od pszczół po sąsiedzku, są pawie po
    sąsiedzku. Nie mówię naturalnie o pawiach imprezowych. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2013-07-04 09:35:59
    Od: Marek <m...@g...pl>

    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2013-07-04 09:55:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 04.07.2013 09:35, Myjk wrote:
    > Thu, 04 Jul 2013 09:35:59 +0200, Marek

    > Uwierz, bardziej wkurw****** od pszczół po sąsiedzku, są pawie po
    > sąsiedzku. Nie mówię naturalnie o pawiach imprezowych. :P

    A to juz ciekawostka. Mieszkasz obok ZOO?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2013-07-04 10:00:55
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Może to tzw. chrząszcze majowe? Zostaw je w spokoju.
    > Mieszkasz w domku, chciałeś bliżej natury - to nie truj jej chemią.

    Są szkodnikami chrząszcze majowe i pędraki które w trawie siedzą, podjadają
    korzenie drzewek i liście,
    trzeba przynajmniej te pędraki wyniszczyć.

  • 17. Data: 2013-07-04 10:10:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 09:55:58 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > A to juz ciekawostka. Mieszkasz obok ZOO?
    Nie trzeba obok ZOO.
    Kumpel mój hoduje kilka pawi i troche inne go ptactwa. Nieraz jak wódeczke u niego
    pijemy to słyszę jak te pierzaki hałasują. Na szczęście on nie ma bezposrednich
    sasiadów a działke ma kilka tys metrów więc nikomu to nie przeszkadza. Ale mieć
    takiego hodowcę za sąsiada to nic przyjemnego- szczgólnie pawie mordy drą.

  • 18. Data: 2013-07-04 10:34:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Jul 2013 09:55:58 +0200, Marek

    > A to juz ciekawostka. Mieszkasz obok ZOO?

    Nie. Sąsiad ma takie zwierzątko podwórkowe. Jak twierdzi, to prawie jak
    pies, znaczy tyle samo hałasu robi. Inni mają szczekające psy a on ma
    trąbiące pawie. W sumie dwie pawice i jednego pawia (kiedyś były dwa, ale
    piłowały non stop, sam spać nie mógł to się jednego pozbył).

    Przedwczoraj do sk***ela (znaczy do pawia, nie do sąsiada) o 4:30
    strzelałem z markera, bo przeleciał nad płotem i mi wlazł na pomieszczenie
    gospodarcze zwane dalej komórką 10 metrów od okna i zaczął trąbić. A to
    ścierwo napieprza z trąbką z 80 dB spokojnie w cyklu 1 sekunda trąbienia i
    10 sekund przerwy i tak potrafi non-stop przez godzinę.

    Także, nie marudzić, nie marudzić, bo zawsze może być gorzej. :P

    --
    Pozdor Myjk