  • 11. Data: 2012-02-06 15:35:23
    Temat: Re: Problem z instalacją CO
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Sprawdzałeś zawory przy grzejnikach.
    > Jeżeli posiadasz termostatyczne, ściągnij głowice termostatyczne i sprawdź czy
    > przypadkiem trzpień
    > nie zapiekł sie w pozycji wciśniętej.

    Dzięki za poradę, sprawdzę jutro, dam znać czy to było to.

    MH

  • 12. Data: 2012-02-06 18:33:43
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik " MH" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba raczej pompa jest OK. Zrobiłem odpowietrzenie w/g Twoich wskazówek.
    > Weźmy samo poddasze. 6 grzejników działa teraz BARDZO dobrze, natomiast 2
    > KOMPLETNIE nie grzeją. Rura na wlocie do grzejnika jest kompletnie zimna.

    to oznacza że nie ma przepływu. Sprawdź zawory i ich stan. Sprawdź czy nie
    masz zamkniętych lub zaszlamowanych zaworów powrotnych.
    Spróbuj zamknąć zawory niedziałających grzejników, odkręć cały korek z
    odpowietrznikiem, możesz tam tymczasowo wkręcić zwykły zawór kulowy. Otwórz
    ten zawór i odkręć najpierw zawór zasilający i zobacz czy woda się wylewa z
    grzejnika. Zamknij zawór zasilający i zrób to samo z zaworem powrotnym -
    będziesz wiedział która część układu jest niedrożna. Nie wiem czy masz układ
    otwarty czy zamknięty. Jeżeli otwraty to przy tych próbach niech cały czas
    dolewa się woda do układu i przelewa przez zbiornik. Jeżeli zamknięty to
    zwiększ ciśnienie w ukłądzie do granicy zadziałania zawóru bezpieczeństwa -
    przecietnie jest on ustawiony na 3 bary. Zwiększone ciśnienie pomoże
    przepchnąć ewentualne korki powietrzne.