  • 21. Data: 2012-01-09 08:21:55
    Temat: Re: Projekt budynku do 25 m kw. na biuro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 09:02, gzk pisze:

    > ... od złożenia wniosku, z wszystkimi potrzebnymi załącznikami (których
    > zebranie trochę trwa).

    Owszem, ale większość tych załączników jest i tak potrzebnych do zgłoszenia.

  • 22. Data: 2012-01-09 08:29:22
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Owszem, ale większość tych załączników jest i tak potrzebnych do
    > zgłoszenia.

    No tak, i dlatego też nie zawsze jest sens upieranie się przy tym
    zgłoszeniu.

  • 23. Data: 2012-01-09 08:37:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 09:29, gzk pisze:

    > No tak, i dlatego też nie zawsze jest sens upieranie się przy tym
    > zgłoszeniu.

    W sumie ma ono sens głównie w przypadku dobudowywania jakiejś szopy na
    działce, na której ktoś już ma swój dom.

  • 24. Data: 2012-01-09 11:12:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 08:30:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przepisy nakładające grzywny za użytkowanie budynku niezgodnie z
    > przeznaczeniem.

    A konkretnie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2012-01-09 11:34:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 12:12, Maciek pisze:

    > A konkretnie?

    Np. artykuł 71a ustawy "prawo budowlane".