  • 31. Data: 2012-08-21 16:01:38
    Temat: Re: Projekt małego domku. Długie i kilka pytań.
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    news:k0vl6v$odu$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jest wcale trudniejsze, wręcz prostsze i bardziej precyzyjne.

    Oni są niewyuczalni :-)

  • 32. Data: 2012-08-21 18:43:04
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-08-21 16:01, kiki pisze:

    > "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Oni są niewyuczalni :-)

    Jeśli wiesz, to po prostu napisz. Nie każdy jest super hiper mega.
    Twoje posty na ten temat po prostu gdzieś zginęły w gąszczu informacji.
    Gro osób, a przynajmniej ja chętnie byśmy zapoznali się z tą wiedzą.
    Chyba, że jest to wiedza nie inżynierska ale na zasadzie szwagra wujka,
    kobyły syn powiedział mi... ;)
    Poważnie, dzisiaj mam trochę wolnego czasu, siedzę, szukam i czytam. I
    wcale nic złego nie mogę znaleźć poza tym, że ktoś miał kłopoty z
    powieszeniem szafek w kuchni :D

  • 33. Data: 2012-08-22 08:37:46
    Od: mal <m...@g...com>

    Nie wiem jak Tobie, ale mnie podoba się coś takiego:
    http://krakow.gumtree.pl/c-Nieruchomosci-dom-mieszka
    nie-sprzedam-i-kupie-dom-calosezonowy-W0QQAdIdZ40419
    2217

  • 34. Data: 2012-08-22 15:32:41
    Od: mal <m...@g...com>