  • 11. Data: 2012-08-20 15:52:29
    Temat: Re: Projekt - pełne piętro czy poddasze [trochę długie]
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 20 Sie, 15:22, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > ka demu kto wybiera projekt, proponuj pojecha zobaczy go na ywo na pewno
    > znajdzie si kto na forum muratora lub innym kto
    > ma juz taki projekt.

    O to to - gwarantuję, że jest sporo rzeczy na które się nie zwraca
    uwagi.

    Co do piętra - nie zawsze można. U mnie w gminie wg MPZP można co
    najwyżej z poddaszem użytkowym. No i z tym kosztem dachu dwuspadowego
    - też nie jest tak różowo, bo na przykład bardzo ładnie cenę robią
    dachówki krańcowe - w moim przypadku gąsiory były znacznie tańsze
    (inna rzecz, że więźba przy czterospadowym/kopercie bardziej
    skomplikowana).

    GM

  • 12. Data: 2012-08-20 16:30:15
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > ok. A co do skosów? Wiem, że miałeś jakieś problemy wykonawcze
    > i coś tam poprawiałeś. Pomijając ten aspekt, czy sama obecność
    > skosów przeszkadza Ci w codziennym użytkowaniu?

    Nie przeszkadza, bo zaczynają się na 1.80m ale tego nigdy dobrze nie
    ocieplisz. I nie chce mi się łazić po schodach.
    Schody w domu są za karę.

  • 13. Data: 2012-08-20 16:34:21
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > To prawda :) miałbym większa działkę byłby dom parterowy
    > teraz w nocy jak mam schodzić po schoda do mnie krew zalewa :)
    >
    > a co będzie na starość :)

    Właśnie. Żygać sie chce od schodów..
    Jak ktoś ma działkę o odpowiedniej wielkości to tylko robiż parterowy bez
    poddasza. Dach ma być prefabrykowany, szybko zamontowany i od góry wsypane
    pół metra ocieplenia.

  • 14. Data: 2012-08-22 07:31:42
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Właśnie. Żygać sie chce od schodów..

    Gdzie wy mieszkaliście jak bylicie mali?
    Ja całą podstawówkęi liceum w szeregowcu ze schodami. Dlatego w życiu nie
    wybudowałbym shcodów, dziełkę też kupiłem pod parter.

    > Jak ktoś ma działkę o odpowiedniej wielkości to tylko robiż parterowy bez
    > poddasza. Dach ma być prefabrykowany, szybko zamontowany i od góry wsypane
    > pół metra ocieplenia.

    Mówisz o dachu z wiązarów? Ale przy skomplikowanym dachu to chyba nie taniej
    wychodzi....
    I pół metra ocieplenia na podłogę na strychu - nie przesadzasz?

    Poza tym problem jest jaki strop w takim domku ze strychem - drewaniany,
    lany

    MS