  • 11. Data: 2009-08-21 10:49:41
    Temat: Re: Projekt wjazdu z grogi gminnej [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    x-men wrote:
    > Jest droga gminna nieutwardzona (polna bez asfaltu) trzeba zrobic
    > projekt wjazdu na działke budowlana z tejze drogi jakie to sa koszta
    > i czy ktos na grupie polecilby kogos kto by to zrobil

    swoją droga co za debil wymaga projektu zjazdu z drogi nieutwardzonej.

    pewnie za przekopanie przez te gruntową drogę też sobie zażądali by opłaty
    za zajęcie pasa drogowego :)

  • 12. Data: 2009-08-21 10:51:17
    Temat: Re: Projekt wjazdu z grogi gminnej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    x-men wrote:
    > Nie gadajcie o pierdolach co sie komu udalo zalatwic tylko dajcie
    > namiar na jakiegos taniego projektanta

    a moze podyskutuj w gmienie na temat sensownosci tego wymogu skoro droga
    jest gruntowa.

  • 13. Data: 2009-08-21 12:59:42
    Od: pio <p...@g...com>

    On 21 Sie, 12:49, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > swoją droga co za debil wymaga projektu zjazdu z drogi nieutwardzonej.
    >
    > pewnie za przekopanie przez te gruntową drogę też sobie zażądali by opłaty
    > za zajęcie pasa drogowego :)

    We Wrocławiu tak! Mi nie kazali robić projektu zjazdu, ale za to
    buliłem za przekopanie przy robieniu przyłączy (stawka jak za kazdą
    droge nawet główną przelotową).

  • 14. Data: 2009-08-21 18:04:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pio wrote:

    > We Wrocławiu tak! Mi nie kazali robić projektu zjazdu, ale za to
    > buliłem za przekopanie przy robieniu przyłączy (stawka jak za kazdą
    > droge nawet główną przelotową).

    ciekawe jaka jest podstawa takiego działania.

  • 15. Data: 2009-08-24 12:05:57
    Od: pio <p...@g...com>

    On 21 Sie, 20:04, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ciekawe jaka jest podstawa takiego działania.

    Twierdzili że trzeba i już. Droga jest w ich zarządzie. Musiałem mieć
    nawet zatwierdzony przez nich projekt objazdów. Na dróżce jest
    zmasowany ruch samochodowy w postaciu 4-5 pojazdów na dobę, ale
    wymagali pełnego oznakowania objazdu, wszystkich uzgodnień, badań
    wytrzymałości z parametrami jak dla normalnej drogi itp. Bez tego
    znowu wodociągi nie chciały podłączyć. Acha i oczywiście trzeba płacić
    za połozona w ziemi rurę. Ale jak przychodzi do utrzymania tej drogi,
    to już nie mają kasy.

  • 16. Data: 2009-08-24 12:07:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pio" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    On 21 Sie, 20:04, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > pio wrote:
    >Twierdzili że trzeba i już. Droga jest w ich zarządzie. Musiałem mieć

    Pisemnie mogłeś domagać sie podstawy prawnej.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-08-24 12:09:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co gmina to inne panstwo
    > a potem sliczne betonowe ploty sie pojawiaja
    > i wszyscy sie pytaja a kto na to pozwolil...

    A to nie powinno nikogo obchodzić. Ważne ze inwestorowi sie podoba. Nie
    interesuje mnie czy sąsiadowi podoba sie mój płot, dom itp. Jakię OGÓLNE
    zarysy i wymagania w planach zagospodarowania powinny być a dokładnie jak i
    z czego zrobbie nie powinno nikogo obchodzić.

    Krzysiek