  • 11. Data: 2011-01-26 17:05:49
    Temat: Re: Projekt "z wymaganiami".
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:ihphbv$ro1$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2011-01-26 17:02, Budyń pisze:

    > Panowie, dzięki za słowa otuchy:) przy tym co cały dom z wyposażeniem
    > kosztuje to jest mały pikuś:)
    > Teraz tylko powstaje pytanie z kim rozmawiać? Wysłać zapytanie ofertowe do
    > wszystkich pracowni?:)
    > Andrzej z Hana już się zgłosił:)
    >
    > PS. Zbigi, Budyń Na preclu już Was nie widać a tutaj proszę:)
    > --
    > Qlfon, Lublin
    > Triumph Sprint ST 1050

    To jak moge ci doradzic skorzystaj z kontaktu z HANA.
    Bardzo rzeczowo i konkretnie odpowiada na grupie.
    Przemek

  • 12. Data: 2011-01-26 17:23:21
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-01-26 18:05, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >

    > i ja i on pisaliśmy jakos wczoraj, czy przedwczoraj :-) to ty nie
    > zaglądasz pewnie :-)))) A poza tym ja juz nie mam motura tylko
    > szmatolota, wiec zmieniłem grupy :P

    Pewnie w tym flejmie o zmianach bez sprzęgła:) Wiem, że Ci na płaskim
    ciasno się zrobiło i w 3D poszedłeś:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 13. Data: 2011-01-26 18:09:52
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > To jak moge ci doradzic skorzystaj z kontaktu z HANA.
    > Bardzo rzeczowo i konkretnie odpowiada na grupie.
    > Przemek
    O dzieki za dobre slowko
    Budyn moze i ty jakies referencje zarzucisz?
    w sumie dom juz stoi ;-)

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 14. Data: 2011-01-26 18:36:47
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Budyn moze i ty jakies referencje zarzucisz?
    > w sumie dom juz stoi ;-)

    a to ja potwierdze ze andrzej "hana" również mi dużo doradził, wiec do niego
    śmiało pisz. Ale pamietaj ze jest łobuz bo zaprosiłem go na kawe to nie
    przyjechał :-)))
    A moze tez pójdziesz w kanadyjczyka?

    b.

  • 15. Data: 2011-01-26 18:48:54
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > O dzieki za dobre slowko
    > Budyn moze i ty jakies referencje zarzucisz?
    > w sumie dom juz stoi ;-)
    >
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    Prosze bardzo Andrzeju- ale w sumie to prawda choc sa okresy ze bardzo zadko
    sie odzywasz ale to pewnie z powodu pracy.

    Ja ze swej strony dodam Qlfonowi iz cena projektu pewnie bedzie zalezec od
    regionu polski oraz czy ma byc w nim tylko architektura z konstrukcja czy
    instalacje tez.
    Ja 2,5 roku temu dalem za projekt budowlany architektowi 5000 za chalupe
    230m2 tyle ze szkic(jedna kreska) rozkladu pomieszczen z mniej wiecej
    pokazanymi gabarytami juz przynioslem mu w cadzie ktory sam zrobilem (acha
    cena nie zawierala obliczen konstrukcyjnych bo je sam sobie zrobilem). Rejon
    Gorny Slask
    Projekt byl bez instalacji.
    Przemek

  • 16. Data: 2011-01-26 19:02:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Sty, 14:49, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Dzięki b.
    > Cóż, o warunkach zabudowy to już się nasłuchałęm i wiem, że nie będzie
    > łatwo:( Ciekaw jestem tylko jakie koszta są związane z projektem
    > indywidualnym? 15-20kpln?

    Lol. Ja zaplacilem 2,5k pln, tyle ze ja dokladnie wiedzialem co chce.
    Gosc to tylko wprowadzil do komputera i zrobil z tego projekt
    budowlany (piwnica + parter + poddasze, lacznie ponad 400m2 po
    podlodze).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2011-01-26 19:24:21
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-01-26 20:02, Adam pisze:

> [...]
    > Gosc to tylko wprowadzil do komputera i zrobil z tego projekt
    > budowlany (piwnica + parter + poddasze, lacznie ponad 400m2 po

    No to powiem "Szacun" widziałem projekty z biur architektonicznych (np.
    z500) w okolicach 10kpln:). Ktoś mi kiedyś rzucił taką kwotę to i
    dlatego się pytam. Fajnie że to tak nie musi być:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 18. Data: 2011-01-26 19:26:50
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-01-26 19:36, Budyń pisze:

    > a to ja potwierdze ze andrzej "hana" również mi dużo doradził, wiec do
    > niego śmiało pisz. Ale pamietaj ze jest łobuz bo zaprosiłem go na kawe
    > to nie przyjechał :-)))
    > A moze tez pójdziesz w kanadyjczyka?

    Dzięki Budyń, szczerze mówiąc to się trochę boję "kanady". Wiem, że to
    głupie i dom mi na 100 lat niepotrzebny. Już nawet myślałem coby pójść w
    prefabrykowane domy... Na razie to tylko przymiarki, ani działki nie mam
    ani sprecyzowanej na 100% wizji. Choć jak znam życie to taka wizja
    powstaje po 3cim domu;) Jak będę wiedział jak ma dom wyglądać to będę
    szukał odpowiedniej działki z możliwościami na jego postawienie...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 19. Data: 2011-01-26 19:30:45
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    > powstaje po 3cim domu;) Jak będę wiedział jak ma dom wyglądać to będę
    > szukał odpowiedniej działki z możliwościami na jego postawienie...

    jak plaski dach to odradzam szkielet
    zrobic mozna ale gro kasy pojdzie w izolacje
    no chyba ze dach bedzie chociaz z jednej strony otwarty to mozna
    pokombinowac

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 20. Data: 2011-01-26 19:35:29
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > No to powiem "Szacun" widziałem projekty z biur architektonicznych (np.
    > z500) w okolicach 10kpln:). Ktoś mi kiedyś rzucił taką kwotę to i dlatego
    > się pytam. Fajnie że to tak nie musi być:)

    nie nie musi tak byc ale...
    wiem ze niektore gminy daja PnB tylko na projekt architektoniczny plus
    konstruktor
    i taki dostaniesz za 2,5-3 kpln
    ale potem sa schody z instalacjami i w sumie i tak wychodzi kolo 8-10k plus
    projekty przylaczy.

    Andrzej