  • 21. Data: 2016-12-08 08:40:24
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 08:10:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Przecież to wyłącznie kwestia odległości, czyli wielkości kątowej obrazu.

    Przy odrobinie wyobraźni to i zagrychą się można ochlać;)

  • 22. Data: 2016-12-08 15:49:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 07:32, Kris pisze:

    > Dokładnie tak. Kilka metrów rury kanalizacyjnej i w przyszłości upcha Sobie co tam
    będzie na topie.

    Przecież zawsze można korytka położyć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2016-12-08 17:11:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przyszlosci to moze sie okazac ze zasilanie jest zbedne. Ale jak ktos lubi
    komplikowac sobie zycie to ma do tego prawo. Projektor z wifi rozwiazuje dzisiaj
    sprawe.

  • 24. Data: 2016-12-08 17:42:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 15:49:42 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Przecież zawsze można korytka położyć.

    Przez rurę chyba wygodniej przeciągnąć przewód niż przez korytko.
    Zresztą różnica niewielka, na etapie budowy czy korytko czy rurę puścić.
    No i do rur maskownice jak wyżej podlinkowałem podpasują. Do korytek też maskownice
    są?

  • 25. Data: 2016-12-08 19:47:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-06 o 19:49, Marcin N pisze:
    > Czołem budowlańcy.
    >
    > Jakie kable poprowadzilibyście do projektora?
    > Przychodzi mi do głowy oczywiście HDMI oraz LAN i zasilanie.
    >
    > Pytanie jednak - co z dźwiękiem.
    >
    > Najlepiej byłoby, gdyby dźwięk wypuścić z projektora przez jakiś cyfrowy
    > COAX, tylko czy to możliwe, żeby projektor "przechwycił" dźwięk z HDMI
    > (nadawany z komputera) i przekazał go do wzmacniacza?
    >
    > Wariant z ciągnięciem HDMI ze wzmacniacza, który sam sobie oddziela
    > obraz od dźwięku - jest słabo wykonalny ze względu na odległość ze 12 m.

    Pojawił się jeszcze jeden problem:

    projektor ma być ok 6 m od ekranu a maksymalny rozmiar poziomy obrazu to
    niecałe 250 cm.

    Z tej odległości to wszystkie projektory, jakie obejrzałem - mają za
    dużą przekątną.

    Jak z tego wybrnąć?

    --
    MN

  • 26. Data: 2016-12-08 19:59:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 17:42, Kris pisze:

> [...]
    > No i do rur maskownice jak wyżej podlinkowałem podpasują. Do korytek też maskownice

    Widywałem, nie używałem.
    Używałem bardziej standardowych, jak te:

    http://www.aks-zielonka.pl/index.php/produkty/system
    -kanalow-mke-i-ke/akcesoria-do-kanalow-mke

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2016-12-08 20:25:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te 2,5 metra to dla Ciebie za duzo czy za malo. Nie mam duzego doswiadczenia bo mam
    od kilku miesiecy projektor i z mojego doswiadczenie wychodzi ze im wiekszy obraz tym
    lepsze ogladanie. Mam 3,5 metra w poziomie, ogladanie jest z czterech metrow i jak
    bym mial 4 metry w poziomie to zadnej krzywdy by w tym nie bylo.

  • 28. Data: 2016-12-08 21:04:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    bym mial 4 metry w poziomie to zadnej krzywdy by w tym nie bylo.

    Maksymalny rozmiar to 2.5m. Nie mogę większego bez względu na chęci.

    --
    MN

  • 29. Data: 2016-12-08 21:27:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spotkalem sie z obiektywami o roznych ogniskowych do projektorow. Jest jeszcze jeden
    myk. Mozesz oddalic projektor lustrem. Troche dziwnie by to wygladalo ale jak sie nie
    ma co sie lubi to sie lubi co sie nie lubi. Jak kupowales projektor to nie
    sprawdziles jakiej wielkosci z jakiej odleglosci obraz wyswietli?

  • 30. Data: 2016-12-08 21:38:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    sprawdziles jakiej wielkosci z jakiej odleglosci obraz wyswietli?

    Nie kupiłem jeszcze. Najpierw pytam.

    --
    MN