  • 71. Data: 2016-12-12 13:35:47
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    > 1280x800 to jedna z komputerowych rozdzielczosci. Projektor ma gniazdo i moze robi
    za monitor. Moze obsluguje taka rozdzielczosc po podlaczeniu kablem do komputera.

    obsługuje != natywna

  • 72. Data: 2016-12-12 15:01:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wisi mi to 800 bo nie podlaczam projektor pod komputer. Poza tym po co mialbym
    podlaczac komputer pod komputer.

  • 73. Data: 2016-12-12 15:14:40
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    > Wisi mi to 800 bo nie podlaczam projektor pod komputer. Poza tym po co mialbym
    podlaczac komputer pod komputer.

    Scruffty'ego nie interesuje raczej co Ci wisi.
    Pytał o rozdzielczość natywną a Ty mu piszesz że może coś obsługuje.
    Analogicznie na pytanie czy jutro będzie padać możesz odpisać że masz
    zadaszony taras.
    Niby prawda ale pytającego raczej to nie obchodzi.

  • 74. Data: 2016-12-12 16:41:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic wiecej niz jest napisane w dostepnej w necie instrukcji nie wiem. W papierowej
    dolaczonej do projektora jest prawie to samo co w necie. Prawie bo w necie sa
    kolorowe obrazki. Pozostaje policzenie punktow na ekranie albo sklamanie. Ani jednego
    ani drugiego nie chce mi sie robic. Napisalem ze moze obslugiwac 800 bo to
    rozdzielczosc komputerowa a projektor ma gniazdo zeby podlaczyc go zamiast monitora.
    W tej chwili jak go wlaczam to
    Wyswietla ze pracuje w trybie 720. Przelaczam na androida pokazuje ze tez 720. Reszta
    mnie zwyczajnie nie interesuje. Dla mnie jest wazne ze za niewielkie pieniadze jestem
    bardzo zadowolony.

  • 75. Data: 2016-12-13 00:33:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie żartuj, w HD lecą w naziemnej jak na dzisiaj: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7,
    TTV.

    -----

  • 76. Data: 2016-12-13 01:01:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na stronie emitela podaja ze tylko trzy hd i jeden eksperymentalny w warszawie. Poza
    tym mam oczy.

  • 77. Data: 2016-12-13 10:05:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-13 o 00:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie żartuj, w HD lecą w naziemnej jak na dzisiaj: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7,
    TTV.

    Ogólnopolskie są tylko 3 pierwsze z ww.

    --
    Pete

  • 78. Data: 2016-12-13 11:43:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    TVN HD, TVN7 HD i TTV HD nie są ogólnopolskie?

    -----

  • 79. Data: 2016-12-13 11:43:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak możesz zauważyć 1080i na projektorze 720p ?

    -----

  • 80. Data: 2016-12-13 11:53:15
    Od: Pete <n...@n...com>