  • 121. Data: 2018-06-15 20:34:32
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:25 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > Co najwyżej do filmów i starych gier mogłoby mi to posłużyć. Jestem
    > jednak zdeklarowanym zwolennikiem zwykłych lamp (patrz pasmo i obawa czy
    > led ma pełne pokrycie - zwyczajnie w to nie wierzę).

    Za 170 czy 200 zł nic nie ryzykujesz, co najwyżej mniej browarów wypijesz
    czy co tam lubisz a zdobędziesz jakieś doświadczenie.
    W takim epsonie geometria obrazu sama się ustawia, w chińczyku aby zrobić
    równy kwadrat czy prostokąt trzeba się trochę napocić. Ale z drugiej
    strony, jak nie masz pod ręką epsona - nie będziesz świadomy tych
    wszystkich wad chińczyka, może się też okazać, że chińczyk bije na głowę
    LCD, które masz w kuchni i będziesz zadowolony :-)

    TG

  • 122. Data: 2018-06-15 20:35:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie do konca sie obiektywnie przekona. Jak kupi 640x480 to lepiej niech mi kase
    przysle. Jak kupi byle co to do konca zycia bedzie twierdzil ze projektory to gowno
    jakich malo. Jak kupowalem pierwszy to wybralem chinczyka ale bardzo jasnego z
    matryca hd 1280x800. Nie byl tani ale wtedy byl o polowe tanszy niz markowy. Dzisiaj
    po trzech dniach ogladania z markowego bez obawy ze dostane po ryju moge polecic tego
    epsona ktorego kupilem. Jest nieduzy, jasny, ze swietnymi kolorami, cichy ze go
    praktycznie nie slychac w trybie eco. Na dodatek nie jest bardzo drogi i ma zarowke o
    przyzwoitej trwalosci. Oczywiscie nic nke moge powiedziec czy sie popsuje, na ile
    faktycznie wystarczy zarowka i czy uda mi sie net ustawic. Ale jesli idzie o jakosc
    obrazu to jest z efektem łał.

  • 123. Data: 2018-06-15 20:36:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pierwszy projektor byl, nazwijmy to kolokwianie , z tej samej lini wzorniczej.
    Rozni sie jasnoscia moj ma na pudelku 5500lumenow, lepszy kontrtast i androida.
    Ostrosc zyleta, kolory dobre i moze nie mial 5500 lumenow ale to nie problem bo przy
    ustawieniu na polowe jasnosci obraz byl bardzo jasny a kolory ok. Zwiekszanie
    jasnosci powodowalo rozjasnianie kolorow i nie dalo sie tego doregulowac. Nowy ma w
    trybie oszczednym 2000 lumenow i swieci duzo jasniej niz stary przy teoretycznym
    2500. Ale z tego co pisza na internetach 3lcd jest sporo jasniejsze od

    Polatałem po hurtowni i wychodzi, że ten co wybrałeś jest
    najsensowniejszy... najtańszy z 3lcd i fullhd.
    tylko te 2,5 koła mnie smucą:P

  • 124. Data: 2018-06-15 20:39:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > i czy uda mi sie net ustawic.

    Jaki masz problem z tym netem?

    TG

  • 125. Data: 2018-06-15 20:44:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > tych wszystkich wad chińczyka, może się też okazać, że chińczyk bije na
    > głowę LCD, które masz w kuchni i będziesz zadowolony :-)

    Wątpie:) aczkolwiek stary projektor jak już lampa mówiła papa był dość
    ciemny a i tak dawało się go w tej właśnie kuchni użyć:P

    bardziej myślę pod tym kątem, ze jak go na dworze deszcz złapie - to nie
    będę rozpaczał (nocne granie na drzwiach od garazu czy oglądanie filmu)

  • 126. Data: 2018-06-15 20:46:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    2050 zaplacilem na raty w euroagd. Za gotowke byl 150 zlotych drozszy. Nic z tego nie
    rozumie ale kupilem na raty. Na dodatek raty mam w swoim banku i jak spytalem w nim
    czy moge zrobic zeby same sie placily to pani powiedziala ze jak bede mial placic
    pierwsza rate to zebym przyszedl i ona to zrobi.

  • 127. Data: 2018-06-15 20:49:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    przysle. Jak kupi byle co to do konca zycia bedzie twierdzil ze projektory to gowno
    jakich malo. Jak kupowalem pierwszy to wybralem chinczyka ale

    Kogutek słowem wyjaśnienia: miałem własny projektor, mam z nimi do
    czynienia na co dzień w zasadzie, sprzedałem ich kilka i korzystałem
    również. Od takich najtańszych svga dlp do takiego staruszka za bodaj 20k:P

    Nie rozważam kupna używanego biedronkowego projektora by zrobić hołm
    sinema - tylko do zabawy i przetestowania na własnej dupie jak to z tymi
    LEDami jest (bo tych projektorów - także markowych - przybywa z każdym
    kwartałem). Ew. będzie robił za wyświetlacz reklam :)

  • 128. Data: 2018-06-15 20:50:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za pierwszym razem mi jakos nie poszlo. Strasznie wolny byl a obraz byl o strasznej
    jakosci. Potem nie mialem czasu bo ogladalem filmy. Dzisiaj wyzeruje wszystkie
    ustawienia i zaczne jeszcze raz, moze sie uda. Jak sie nie uda to bede zawracal
    gitare.

  • 129. Data: 2018-06-15 20:55:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie kupuj dignity 1004A bo ja go przetestowalem przez dwa lata i jest bardzo dobrze z
    ledem i kolorami.

  • 130. Data: 2018-06-15 20:57:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:50 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak sie nie uda to bede zawracal gitare.

    OK.

    TG