  • 41. Data: 2018-09-24 12:22:51
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2018 02:29:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Epson EH TW650. Zalety. Dobra cena. Rozdzielczosc rzeczywista 1820x1080.

    W 99% oglądałbym na tym Netflixa, więc i tak potrzebowałbym "tvboxa", więc
    to jakie ma wejścia/wyjścia audio też mi nie gra roli (bo kino będzie
    spinane z tym umownym "tvboxem", a nie z projektorem). Projektor służyłby
    tylko do wyświetlania obrazu.

    Taki "tvbox" potrafi obsłużyć Netflixa (najlepiej po ethernecie, mam tam
    kabelek), wysłać obraz po HDMI do projektora i wysłać jednocześnie audio
    po wyjściu optycznym do "kina" (zestaw audio)?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2018-09-24 12:52:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-24 o 12:22, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > kabelek), wysłać obraz po HDMI do projektora i wysłać jednocześnie audio
    > po wyjściu optycznym do "kina" (zestaw audio)?

    Z tanich chińczyków, to nie pamiętam aby miały wyjścia optyczne.
    A ten zestaw KD nie wejść HDMI i wyjścia?
    Bo wtedy sprawa się upraszcza.

    --
    Pete

  • 43. Data: 2018-09-24 13:07:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-24 o 12:52, Pete pisze:

    > Z tanich chińczyków, to nie pamiętam aby miały wyjścia optyczne.
    > A ten zestaw KD nie wejść HDMI i wyjścia?
    > Bo wtedy sprawa się upraszcza.

    Poprawka, np. Xiaomi Mi box 4K ma wyjście optyczne.
    Ale kosztuje 250 u nas, tanie chińczyki pewnie ok 100.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2018-09-24 13:14:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2018 12:52:37 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Z tanich chińczyków, to nie pamiętam aby miały wyjścia optyczne.

    Jak ostatnio badałem temat tvbox na aliexpres to praktycznie wszystki tvboxy w cenach
    od 20usd miały wyjście optyczne coaxial

  • 45. Data: 2018-09-24 13:15:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2018 13:07:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Poprawka, np. Xiaomi Mi box 4K ma wyjście optyczne.
    > Ale kosztuje 250 u nas, tanie chińczyki pewnie ok 100.

    Od 20usd się sensowne tvboxy zaczynają u żółtych braci

  • 46. Data: 2018-09-24 13:41:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wszystko jest dla wszystkich.

  • 47. Data: 2018-09-24 13:45:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A95X ma gniazdko do lanu, wyjscie optyczne, wejscie hdmi.

  • 48. Data: 2018-09-24 13:48:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Z tanich chińczyków, to nie pamiętam aby miały wyjścia optyczne.
    > A ten zestaw KD nie wejść HDMI i wyjścia?

    Mam dwa "kina" i w żadnym nie mam wejścia HDMI, tylko optyczne. Ja się
    bardziej zastanawiam czy spięty tvbox z projektorem po HDMI - nie zablokuje
    dźwięku na wyjściu optycznym tvboxa. Wszak HDMI to obraz+dźwięk, ma
    jakieśtam zabezpieczenia (nie znam się), być może to projektor musiałby
    jeszcze mieć wyjście audio optyczne żeby to puścić dalej? Narazie jeszcze
    temat odpuszczam ale zbieram powolutku informację :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2018-09-24 14:58:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-24 o 13:14, Kris pisze:

    > Jak ostatnio badałem temat tvbox na aliexpres to praktycznie wszystki tvboxy w
    cenach od 20usd miały wyjście optyczne coaxial

    coaxial to coaxial, optyk to S/PDIF :)

    --
    Pete

  • 50. Data: 2018-09-24 15:00:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-24 o 13:48, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > jeszcze mieć wyjście audio optyczne żeby to puścić dalej? Narazie jeszcze
    > temat odpuszczam ale zbieram powolutku informację :)

    Na 99% nie ma takiego zabezpieczenia. Ale np. na moim tanim chińczyku
    uzyskanie 5.1 na optyku graniczyło z cudem.

    --
    Pete