  • 11. Data: 2010-05-18 19:22:52
    Temat: Re: >>> Propozycje zagospodarowania terenu <<<
    Od: "viena" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał:

    > Upss - kłamstwo: na golasa też sie zdarza :-)

    W piżamie czy na golasa.... ważne, żeby zanurzyć się w otaczającej
    przyrodzie, stać się jej częścią:)

    Pozdrawiam. Viena

  • 12. Data: 2010-05-18 19:38:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 21:22:52 +0200, viena napisał(a):

    > W piżamie czy na golasa.... ważne, żeby zanurzyć się w otaczającej
    > przyrodzie, stać się jej częścią:)
    >
    > Pozdrawiam. Viena

    Żeby tylko nie te komary, to ja bym się zanurzyła na stałe... ;-PPP

  • 13. Data: 2010-05-18 20:16:24
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Dnia 18-05-2010 o 14:51:30 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Wiem: wieczorkiem czy rano wychodzę w piżamie wprost w las (własny), nie
    > muszę korzystac z balkonu, aby się nurzac w jego zapachu :-)

    Dobrze, że potrafisz docenić piękno swojego otoczenia i dostrzec jego urok
    :-)

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 14. Data: 2010-05-18 20:25:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 22:16:24 +0200, Siwy napisał(a):

    > Dobrze, że potrafisz docenić piękno swojego otoczenia i dostrzec jego urok
    > :-)

    Trudno nie dostrzec, kiedy las (sadzony własnie po to rękami MŚK) prawie
    włazi do domu :-)

  • 15. Data: 2010-05-19 05:35:19
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Dnia 18-05-2010 o 22:25:43 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Trudno nie dostrzec, kiedy las (sadzony własnie po to rękami MŚK) prawie
    > włazi do domu :-)

    W takim razie szczerze zazdroszczę :) Może kiedyś i mnie będzie dane wyjść
    na własny taras i wąchać zapach natury :)

    --
    Pozdrawiam pachnąco :)
    Siwy

  • 16. Data: 2010-05-19 15:12:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 07:35:19 +0200, Siwy napisał(a):

    > W takim razie szczerze zazdroszczę :) Może kiedyś i mnie będzie dane wyjść
    > na własny taras

    U mnie to nawet hop z tarasu na polanę :-)

    > i wąchać zapach natury :)

    Szczerze Ci życzę - i tarasu, i lasu, i polany.