  • 31. Data: 2011-01-22 18:16:49
    Temat: Re: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Miałem Cię za mądrzejszą.
    Ale może tylko to PMS, więc bez urazy.
    Jacek

  • 32. Data: 2011-01-24 07:27:12
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    >Wyobraź sobie, że rozmawialiśmy na te tematy z księżmi na pielgrzymce i
    >nie wydumałem sobie, tylko tak jest i nie jest to wcale rzadkość.

    W kazdym kocpcu znajda sie zepute kartofle.

    >Poza tym pewna osoba, która jest mi winna zadośćuczynienie łazi stale do
    >kościoła, przyjmuje sakramenty, a mnie nawet nie przeprosiła (pojedynczy
    >przykład, ale wątpię, żeby był wyjątkowy).
    >Taki na tfu katolicyzm - na pokaz i tyle. Jedyne prawo, jakie dobrze u
    >nas funkcjonuje to prawo Kalego.

    Myslisz katalolicyzm z zepsutym kartoflem.

  • 33. Data: 2011-01-24 08:33:35
    Od: Jacek <n...@g...com>

    jednak szkoda czasu..............

  • 34. Data: 2011-01-24 11:56:07
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    >jednak szkoda czasu..............

    Dokladnie, szkoda, bo skoro na przykladzie
    "pewnej osoby, która jest mi winna zadośćuczynienie" (juz nie bede komentowal
    nawet sformulowania) gnoisz katolicyzm, to z toba nie ma o czym rozmawiac.