  • 1. Data: 2009-03-22 21:21:30
    Temat: Prysznic.....
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    muszę do nowowybudowanego domku kupić dwa panele prysznicowe. Podoba mi sie
    ten:
    http://www.twenga.pl/oferta/70237/273157283940312738
    .html

    Ale ta cena..... zabójcza obecnie dla mnie :)
    Może macie pozytywne doświadczenia z panelami z hydromasażem i np
    termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-03-23 00:15:51
    Temat: Re: Prysznic.....
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    > Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają

    jakiegokolwiek panela byś nie kupił, wyposaż podejścia w solidne filtry bo
    ci się dysze pozapychają w 2-3 tygodnie. Mówię o filtrach sedymentacyjnych z
    wymiennymi wkładami.

  • 3. Data: 2009-03-23 10:06:00
    Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    > Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają

    Od miesiąca mam ten: http://deante.pl/panele_natryskowe_selena.xhtml.
    generalnie jestem zadowolona, może trochę mnie drażni brak termostatu, bo
    jednak trochę jest manipulacji z ustawianiem pożądanej temperatury wody.
    Wkurza mnie też odrobinę ta półeczka :)
    Aha- w kwestii serwisu - ciężko chodzi przestawianie strumienia w prysznicu
    centralnym, zadzwoniłam po radę do przedstawiciela i natychmiast zaoferowali
    wymianę końcówki prysznica - przyjadą i zainstalują nową.

    Jak patrzyłeś na Grohe, to się może zainteresuj Jaguarem z Deante?

    Beata