  • 1. Data: 2009-07-10 20:44:06
    Temat: Przeciwko prusakom
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Co mogliby Państwo doradzić przeciwko prusakom?

    W zasadzie ich w mieszkaniu nie ma, ale od czasu
    do czasu zdarza mi się coś "przynieść" ze sklepu.
    Chcę zapobiec ich rozmnożeniu, bo wtedy naprawdę
    będzie kłopot.

    Jaki preparat jest najskuteczniejszy, ekologiczny
    i nieplamiący?
    Najlepiej by było gdyby wystarczyło rozpylić
    w pomieszczeniu, a nie w każdym zakamarku.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-07-10 21:14:15
    Temat: Re: Przeciwko prusakom
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ewa wrote:
    > Witam!
    >
    > Co mogliby Państwo doradzić przeciwko prusakom?

    ech ta antyniemiecka obsesja :)

  • 3. Data: 2009-07-10 21:26:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 23:14:15 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ech ta antyniemiecka obsesja :)

    To wcale nie śmieszne: też się boję prusaków i mam obawy przed
    przyniesieniem ich ze sklepu. Co prawda jeszcze się to nie zdarzyło, ale...

  • 4. Data: 2009-07-11 07:57:55
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Co mogliby Państwo doradzić przeciwko prusakom?

    Polecam płytki z firmy Globol.

    --
    misiczka
    Lesława Jaworowska

  • 5. Data: 2009-07-11 09:22:14
    Od: "malaga" <m...@w...pl>

    Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > Polecam płytki z firmy Globol.

    Ja również. Są bardzo skuteczne - po postawieniu jednej w mieszkaniu nie
    zdarzają mi się żadni nieproszeni goście.

  • 6. Data: 2009-07-11 11:42:43
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    > Ja również. Są bardzo skuteczne - po postawieniu jednej w mieszkaniu nie zdarzają
    mi się żadni nieproszeni goście.

    Bardzo dziękuję obu Paniom.
    Poczytałam w Internecie i myślę, że tego właśnie szukam.
    Czy taką płytkę można kupić w jakimś sklepie w Warszawie?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2009-07-11 13:14:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 13:42:43 +0200, Ewa napisał(a):

> [...]
    > Poczytałam w Internecie i myślę, że tego właśnie szukam.
    > Czy taką płytkę można kupić w jakimś sklepie w Warszawie?

    Myślę, że w Castoramie, Nomi i OBI to standard w ofercie. I w Makro
    widziałam.

  • 8. Data: 2009-07-11 14:03:11
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    mi się żadni nieproszeni goście.

    > Myślę, że w Castoramie, Nomi i OBI to standard w ofercie. I w Makro
    > widziałam.

    Dzięki. Chciałam raczej szukać w sklepach ogrodniczych pod Warszawą.
    Namiar na OBI bardzo mi odpowiada.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 9. Data: 2009-07-11 14:08:25
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    nie zdarzają mi się żadni nieproszeni goście.

    > Dzięki. Chciałam raczej szukać w sklepach ogrodniczych pod Warszawą.
> [...]

    Teraz na TVP1 zapodano, ze gekkony są idealne...

  • 10. Data: 2009-07-11 19:16:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 11:22:14 +0200, malaga napisał(a):

    > Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja również. Są bardzo skuteczne - po postawieniu jednej w mieszkaniu nie
    > zdarzają mi się żadni nieproszeni goście.

    Masz stale w mieszkaniu tę płytkę??? Wydaje mi się, że to może być
    niebezpieczne na dłuższą metę dla ludzi, skoro szkodzi owadom - ja
    stosowałam krótkotrwale płytki tej firmy na muchy (ekipy remontowe
    nawpuszczały stada much, budowlańcy i inni łazili ciągle w te i wewte, więc
    drzwi oraz okna z powodu różnych konieczności były stale otwarte, a tu u
    nas wieś i konie obok - roje much), ale zaraz po padnięciu much usunęłam
    płytki. I to stosowałam je tylko na czas nieobecności ludzi w danym
    pomieszczeniu, żywność
    nieopakowaną (owoce, jakieś napoczęte ciastka, pieczywo) z kuchni nawet
    wyniosłam i takie tam...