  • 41. Data: 2009-02-10 19:07:43
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 19:46:20 +0100, Piotrek napisał(a):

    > sam napisales jedno a teraz mowisz co innego, wiec to raczej ty powinienes
    > sie zdecydowac

    Pokaz palcem :)

    --
    best regards,
    scream

  • 42. Data: 2009-02-10 19:25:06
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Z Twoja logika wszystko jednak ok,

    dziekuje :)

    > problem w tym ze klient chcial u mnie
    > kupic towar a nie usluge czy usluge z towarem. Dlatego interes nie wypalił
    > :)

    aaaa sam towar..... no to rozumiem bo inaczej to fakture z jedna pozycja mu
    wystawic :)
    polozenie 1200 m2 plytek z materialem i tam wrzucic koszt plytek i robocizny
    :)

    nikt nie powie ze robisz przekret nie zarabiajac na plytkach a swoje na
    koszcie robocizny odbic mozna :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 43. Data: 2009-02-10 19:26:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Pokaz palcem :)

    przeca cytowalem :D

    niewazne, teraz juz wiem ze chodzilo tylko o zakup plytek a nie
    plytki+robota :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 44. Data: 2009-02-13 22:21:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 17:28:12 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Zastanawiam sie nad gresem z NOMI (...)

    Wczoraj przy okazji wizyty w zaprzyjaźnionej hurtowni mialem okazje
    rozmawiac z PH regionalnym Paradyża. Firma do wakacji ma zamiar wycofac z
    marketów wszystkie swoje dotychczasowe kolekcje i bedzie produkowac plytki
    specjalnie w wersjach marketowych :)

    --
    best regards,
    scream

  • 45. Data: 2009-02-13 22:47:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > marketów wszystkie swoje dotychczasowe kolekcje i bedzie produkowac plytki

    Za pewne chca podniesc jakosc z tej okazji. :-)

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2009-02-14 07:50:56
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Za pewne chca podniesc jakosc z tej okazji. :-)

    Oczywiście zawsze będzie w I gatunku ;)

  • 47. Data: 2009-02-14 09:35:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > marketów wszystkie swoje dotychczasowe kolekcje i bedzie produkowac plytki

    I co w zwiazku z tym. Czy uważasz że markowej firmie będzie się opłacało
    robić chłam? Sami sobie strzelą w stopę? Ja myślę że raczej chodzi o
    wyłączność- czyli kolekcja z Casto jest dostępna tylko tam itp. Jak fabryka
    ma linię technologiczną , opracowane procedury, certyfikaty, pewnie jakies
    ISO to myślisz że po przestawieniu się na markety, rozkalibrowuje maszyny,
    "cement oszczędza, piasku i wody nie żałuje". Pamietaj że klienci "głosują
    nogami" a to może być bardzo bolesne i firmy o tym wiedzą. Chłam to moga
    robic dla marketów firmy nie dbajace o swoją marke itp.
    Skoro markety istnieją, ludzie w nich kupuja to chyba nie jest tam tak
    żle. A wykonawcy zawsze będą inwestorom wciskać że markety to chłam,
    ponieważ markety nie odpalają im działki jak Pan Józek prowadzący hurtownię
    budowlaną na rogu.

    Kris

  • 48. Data: 2009-02-14 10:50:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 10:35:49 +0100, Kris napisał(a):

    > "cement oszczędza, piasku i wody nie żałuje". Pamietaj że klienci "głosują
    > nogami" a to może być bardzo bolesne i firmy o tym wiedzą. Chłam to moga
    > robic dla marketów firmy nie dbajace o swoją marke itp.

    Klienci nie "głosują nogami", tylko oczami i portfelem, wiec Twoja teoria
    bierze w łeb :) Raczej nie rozkalibrują maszyn w fabryce, ale zrobią nową
    linie technologiczną. Myslisz, ze dlaczego robia taki ruch? Przeciez nie
    dlatego, ze hurtownicy im sie skarżą że casto odbiera klientów, bo casto
    bierze tyle co 20 hurtowników razem wziętych, zreszta tak jak mowilem da
    sie uzyskac u dystrybutora cene lepsza niz w markecie wiec tak czy inaczej
    kazdy zarabia. Mysle, ze chodzi tutaj o minimalizacje kosztów, bo niektore
    ich plytki sa za drogie, a teraz beda tansze, natomiast asortyment raczej
    nie zubożeje.

    --
    best regards,
    scream

  • 49. Data: 2009-02-14 11:06:53
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I co w zwiazku z tym. Czy uważasz że markowej firmie będzie się opłacało
    > robić chłam? Sami sobie strzelą w stopę?

    Mogę się zalożyć że nie znajdziesz na kartonie info że to paradyż :)

    Także strzał w swoją stopę to raczej nie będzie...

    Ale podstawa to jest zrozumieć, że Dobra płytka nie może kosztować 15
    zł/m2 - nie mówie że trzeba kupować po 150 zł/m2.. ale nie ma cudów...
    bedzie miękka, podatna na ścieranie (papier jest cierpliwy i na kartonie
    można najwyższe klasy ścieralności pisać...) i krzywa... nie ma cudów...

    Jeszcze nikomu nie udało się zrobić dobrego i ładnego auta za 20 tyś zł. coś
    w tym jest - tanie płytki idzie zrobić - nikogo raczej nie zabiją ;) - po to
    są serie marketowe - bez podpisów, lub z bardzo małymi dopiskami kto to
    zrobił...

  • 50. Data: 2009-02-14 12:56:39
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Być może, ale zysk na jednej casto z uwagi na mniejszą marżę i warunki płatności może
    być mniejszy od zysku na tych 20 hurtownikach.
    JaC

    -----