  • 11. Data: 2012-10-13 14:02:17
    Temat: Re: Przeczytajcie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:5077f999$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czytając historię królów, stwierdzisz że się mylisz. Byli mądrzy władcy
    > pochylający się nad losem swoich poddanych i nie szukających zaczepek z
    > sąsiadami ale byli i zawadiacy i cwaniacy albo zwykłe sprzedajne świnie.
    > Z tym że często ojciec był prawym władcą a syn następca kanalią.

    Ojej, widze wielka madrosc w tym co piszesz.

  • 12. Data: 2012-10-13 14:30:18
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 12 października 2012 13:06:02 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > sąsiadami ale byli i zawadiacy i cwaniacy albo zwykłe sprzedajne świnie. Z
    >
    > tym że często ojciec był prawym władcą a syn następca kanalią.

    Nie będę czytał historii królów bo zanim przebrnę przez tych
    złych to się książka skończy. Byli bandziorami wszyscy. A polscy rządzący byli zawsze
    w czołówce bandziorów. Sytuacja zmieniła się w ostatnich czasach na tyle że nie
    wypada żeby masowo mordowali przeciwników. Stawiam pieniądze przeciwko liściom w
    parku że jak by teraz dać rodzimym rządzącym władzę nieograniczoną to Polska zakwitła
    by szubienicami.

  • 13. Data: 2012-10-13 14:59:06
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ojej, widze wielka madrosc w tym co piszesz.

    A co to za mądrość?
    Jacy byli wiadomo... tzn. ten co chce to się łatwo dowie. Żadnej mądrości w
    tym nie ma.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2012-10-14 00:03:07
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Stawiam pieniądze przeciwko liściom w parku że jak by teraz dać rodzimym
    >rządzącym władzę nieograniczoną to Polska zakwitła by szubienicami.

    W pełni przyznaję ci rację, z tym jednym ale, mamy dwi silne opcie
    polityczne. Czarni rozpaliliby najchętniej stosy a żydzi eliminowali po
    cichu.

    Marek

  • 15. Data: 2012-10-14 09:54:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > A co to za mądrość?
    > Jacy byli wiadomo... tzn. ten co chce to się łatwo dowie. Żadnej mądrości

    Nigga, please...

  • 16. Data: 2012-10-14 09:55:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W pełni przyznaję ci rację, z tym jednym ale, mamy dwi silne opcie
    > polityczne. Czarni rozpaliliby najchętniej stosy a żydzi eliminowali po

    Znaczy PO to zydzi czy PiS?

  • 17. Data: 2012-10-14 10:38:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    I wygrywają zwykle Ci cwańsi łapiąc na swój lep naiwne masy...

  • 18. Data: 2012-10-14 11:04:17
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > polityczne. Czarni rozpaliliby najchętniej stosy a żydzi eliminowali po

    cholera, a mnie sie wydawało ze oni są, wbrew całej "postępowej" ludzkosci,
    za ochroną życia. Ale co ja tam wiem, na pewno czytajac "nie" albo wybiórczą
    dowiedzialbym sie czego innego niz slysze w kosciele...

    b.

  • 19. Data: 2012-10-14 12:04:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
> [...]
    >
    > Pamiętam, jak jeszcze mieliśmy zamknięte granice, z paszportami
    > wszędzie, to normalnymi były informacje w mediach że tu ukradli tam
    > sprzeniewierzyli, tu zmarnowali. Tak było, nie inaczej!. Wtedy też
    > kradli. Myśłałem wtedy o uni jak o jakims policjancie który
    > przypilnuje tych naszych złodzieji przy korycie i zacznie ich
    > rozliczać z wydawanych pieniędzy. Myliłem się. Zamiast złodzieji przy
    > korycie pilnować, zabrali się
    > ochoczo za pilnowanie nas, żeby przypadkiem babcia marchewki nie
    > sprzedała albo chłopak grzybów lub borówek.
    no i twoim zdaniem to unia to robi? nie to nasi kochani politycy i
    samorządowcy to robią, bo my jako obywatele mamy wszytsko w dupie i głównei
    sie zajmujemy tym co zwykle czyli lawirowaniem.

    > Jaki ja głupi byłem...

    wolałbyś nie wiedzieć co by sie w Polsce działo gdyby nie unia.

    A unia to nie żadne zombi, tak to tylko ... gadają.

  • 20. Data: 2012-10-14 12:12:26
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 14 października 2012 11:04:01 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > U?ytkownik "4CX250" <tarnusmtv@po?ta.?onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > cholera, a mnie sie wydawa?o ze oni s?, wbrew ca?ej "post?powej" ludzkosci,
    >
    > za ochron? ?ycia. Ale co ja tam wiem, na pewno czytajac "nie" albo wybi?rcz?
    >
    > dowiedzialbym sie czego innego niz slysze w kosciele...
    >

    > b.
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Stalin nie był odkrywczy jak stwierdził że zabić jednego to morderstwo a jak zabić
    miliony to statystyka.