  • 1. Data: 2012-10-17 21:02:22
    Temat: Przejściówka do baterii zlewowej
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Mam w domu baterie zlewowe montowane na ścianie. Bardzo podobają mi się
    jednak baterie do zlewu, ale takie montowane w zlewie, blacie szafki.
    Brak takich na ścianę. Czy istnieją przejściówki? Takie, że zamontuję
    do ściany baterię przeznaczoną do montowania w blacie szafki?
    Montowanie baterii w blacie, zlewie uważam za głupotę, więc nie będę
    niczego przerabiać.
    Pozdrawiam - JanuszWo

    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-10-17 21:22:59
    Temat: Re: Przejściówka do baterii zlewowej
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-10-17 21:02, obywatel JanuszWo uprzejmie donosi:
> [...]
    > do ściany baterię przeznaczoną do montowania w blacie szafki?
    > Montowanie baterii w blacie, zlewie uważam za głupotę, więc nie będę

    Hm... nie bardzo wyobrażam sobie (użytkowo i estetycznie) taką
    konstrukcję. A nawet uznaję taki pomysł za głupotę.
    Nie lepiej poszukać baterii przyściennej z podobnej serii, co te nablatowe?

    qr.a

  • 3. Data: 2012-10-18 10:42:12
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > konstrukcję. A nawet uznaję taki pomysł za głupotę.
    > Nie lepiej poszukać baterii przyściennej z podobnej serii, co te

    A co ty kura gadasz - niech sobie powiesi blat na ścianie. Gościu uważa za
    głupotę standard stosowany praktycznie wszędzie, niech więc sobie rzeźbi
    jakies wynalazki.

  • 4. Data: 2012-10-18 15:34:46
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 21:23:29 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
    >

    > qr.a
    >
    > --
    >
    > Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.

    A dla mnie nie jest to specjalnie głupie. Widziałem sporo różnych kranów do zlewów.
    Trudno nie widzieć jak się wejdzie do marketu. jacyś kretyni projektują baterie
    mocowane do zlewów i umywalek. Wylot wody jest na takiej wysokości że o nalaniu wody
    do czajnika, jak jest kilka talerzy w zlewie, nie ma co marzyć. A na ścianie można
    mieć tak wysoko jak się chce.

  • 5. Data: 2012-10-19 11:04:25
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 października 2012 15:34:47 UTC+2 użytkownik k...@v...pl
    napisał:

> [...]
    > wysokości że o nalaniu wody do czajnika, jak jest kilka talerzy w zlewie, nie
    > ma co marzyć. A na ścianie można mieć tak wysoko jak się chce.

    Chyba jak będziesz chciał w kuchni zamontować baterię łazienkową.
    Jest w tym pełna premedytacja.
    Kuchenne są wyższe (a i zlew jest głębszy niż umywalka), dobrym patentem jest aby
    były na wysuwanej rączce (bo przy sprzyjającej organizacji kuchni nie będziesz musiał
    targać gara pełnego wody) a z kolei łazienkowe są zwykle nisko aby nie chlapać po
    całym pomieszczeniu.

    --
    ZZ@private