  • 1. Data: 2009-11-19 15:41:08
    Temat: Przełożenie drzwi w lodówce
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale
    drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno
    da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest
    poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-11-19 16:09:09
    Temat: Re: Przełożenie drzwi w lodówce
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:41:08 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale
    > drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno
    > da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował?

    Aż praktykował?

    > I jaki jest
    > poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

    Ponieważ nie mierzono poziomu hałasu w lodówkach, tylko na zewnątrz nich.
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-19 16:29:52
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie
    kłótliwe trolle.
    --
    B.

  • 4. Data: 2009-11-19 16:40:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:29:52 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie
    > kłótliwe trolle.

    Nosz mówię, że hałasu w lodówkach nie mierzyli, to co Ci ktoś odpowie "na
    temat"?
    :-)
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-19 16:58:00
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście proszę o odpowiedź tych, którzy coś widzą na temat, a nie
    > kłótliwe trolle.

    przekładka drzwi lodówkowych lewe-prawe jest prosta, może trwać nie dłużej
    niż 1,5~2 godziny (zwykle dużo krócej), zależy na ile jesteś sprawny
    manulanie, na ile masz narzędzia i jak się nimi posługujesz (pewwnie
    śrubokręt i jedewn klucz wystarczą), oraz czy masz kogoś do pomocy.
    tym bardziej że jest to lodówka L. - (nawet niechby to był polar,
    mastercook, sharp, indesit, inna) - na pewno jest przystosowana do zmiany
    kierunku otwierania, jak i napewno jest ta operacja opisana w instrukcji
    (dla opornych, bo to da się zrobić bez instrukcji).

    problem byłby w mińsku albo innym wynalazku z np. czechosłowacji z lat
    50/60-tych. ale nie w nowej lodówce dużego producenta.

    ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez
    wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

    dasz radę. po wszystkim napisz.

  • 6. Data: 2009-11-19 17:30:49
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > ja przekładałem w polarze. bez instrukcji. i musiałem się spieszyć - bez
    > wyjmowania zawartości dołu (zamrażalnika).

    No bez przesady, koledze przekladalem drzwi w polarze to zajęło mi nie
    wiecej niz 15 min. Wczesniej mialem whirlpoola, tam sie nie udalo, bo
    zawiasy były krzywe (wiecej tego tekupię) Teraz mam Indesit i drzwiczki
    przekladalem z pół godziny (bez instrukcji bo zginęła i był problem).
    Generalnie przekladka nie jest ani trudna.

    GB

  • 7. Data: 2009-11-19 20:38:43
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

> [...]
    > je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest poziom
    > hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

    Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
    sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

    Cezar

  • 8. Data: 2009-11-20 07:19:35
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Cezar pisze:
    > Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis.
    Kiedyś
    > sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

    Dzięki, może tak być w tym przypadku, dowiem się przy zakupie.
    --
    Basia

  • 9. Data: 2009-11-20 07:39:25
    Od: Lila <H...@H...Com>

    Bbjk <b...@q...pl> napisał:
> [...]
    > da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest
    > poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

    Mam lodowke Liebherr (modelu nie pamietam).
    Drzwi mozna przestawic, ale wymaga to posiadania specjalnego klucza.
    (podobno mozna gdzies go zakupic).
    W serwisie w Krakowie zrobia to za 50 zl.

    Pozdrowienia,
    Lila

  • 10. Data: 2009-11-20 07:46:02
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Poszukaj w instrukcji czy ta firma nie wymaga aby zrobił to serwis. Kiedyś
    > sie spotkałem z takim zapisem w gwarancji.

    Sharp wymaga, kurde ich mać. Oczywiscie nie sprawdzielm tego przed zakupem,
    niby i tak bym kupil ale... ;)

    Pozdrawiam

    Kane