  • 11. Data: 2009-11-20 07:48:37
    Temat: Re: Przełożenie drzwi w lodówce
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Lila pisze:

    > Mam lodowke Liebherr (modelu nie pamietam).
    > Drzwi mozna przestawic, ale wymaga to posiadania specjalnego klucza.
    > (podobno mozna gdzies go zakupic).
    > W serwisie w Krakowie zrobia to za 50 zl.

    To może od razu to zrobią po dowiezieniu lodówki do domu?
    Dzięki!
    --
    Basia

  • 12. Data: 2009-11-20 08:24:19
    Od: gary <g...@c...pl>

    Bbjk pisze:
    > Pora zmienić lodówkę, zdecydowaliśmy się na Liebherr CNes 40560, ale
    > drzwi otwierają się po lewej stronie, która nam nie odpowiada - podobno
    > da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest
    > poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?
    a nie można zażyczyć sobie zamiany drzwi w sklepie przed kupnem ?

  • 13. Data: 2009-11-20 08:30:07
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    gary pisze:

    > a nie można zażyczyć sobie zamiany drzwi w sklepie przed kupnem ?

    Wybierając lodówkę pytaliśmy o to, ale pan obsługant oznajmił, że nie
    zamieniają w sklepie, bo muszą przywieźć lodówkę oryginalnie zapakowaną.
    Tymczasem dowiedziałam się, że musi to zrobić serwis, by gwarancja działała.
    --
    Basia

  • 14. Data: 2009-11-20 10:49:40
    Od: gary <g...@c...pl>

    Bbjk pisze:

> [...]
    > zamieniają w sklepie, bo muszą przywieźć lodówkę oryginalnie zapakowaną.
    > Tymczasem dowiedziałam się, że musi to zrobić serwis, by gwarancja
    no to wiesz już wszystko.
    ciekawe czy do odszraniania też konieczny jest serwis żeby nie stracić
    gwarancji :|

  • 15. Data: 2009-11-20 19:57:54
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 20 Nov 2009 11:49:40 +0100, gary <g...@c...pl> wrote:

    >no to wiesz już wszystko.
    >ciekawe czy do odszraniania też konieczny jest serwis żeby nie stracić
    >gwarancji :|

    Zawsze można poszukać lodówki innego producenta, który nie stawia
    takich absurdalnych wymogów! Toż to rozbój w biały dzień!

    --
    A.

  • 16. Data: 2009-11-22 19:45:17
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:
> [...]
    > da się je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest
    > poziom hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

    Poniżej 40 dB.
    Ledwie słyszalny szmer.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 17. Data: 2009-11-22 19:49:35
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    JerzyN pisze:

    > Poniżej 40 dB.
    > Ledwie słyszalny szmer.

    Dzięki!
    --
    B.

  • 18. Data: 2009-11-27 09:15:33
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Bbjk nabazgrał:
> [...]
    > je bez problemu przełożyć. Ktoś już to praktykował? I jaki jest poziom
    > hałasu w tych lodówkach (w opisie brak danych)?

    Nie wiem jak ten model ale znajomy z firmy ma Liebhera i strasznie narzeka
    na hałas.

    Co do drzwi to u mnie w Elektroluxie zajeło to ok 15 min :)

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.