  • 21. Data: 2009-03-13 21:52:42
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gpeiq7$cdg$1@opal.futuro.pl...
    > W tej partaninie budowlanej, napisałem,. można odpuścić sobie wymagania w
    > stosunku do wykonawcy posadzek i założyć, że "przyjdzie wylewka"

    tylko to jest właśnie dużym błędem - jak masz podłogówke to już wogóle
    samochód w salonie też kupujesz tańszy, z nierównym lakierem bo potem sobie
    pomalujesz?

  • 22. Data: 2009-03-13 22:01:54
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:gpekja$fj3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > tylko to jest właśnie dużym błędem - jak masz podłogówke to już wogóle
    > samochód w salonie też kupujesz tańszy, z nierównym lakierem bo potem

    Ty też nie rozumiesz? Praktyka pokazuje, że najlepiej wykonana posadzka nie
    zapewni odpowiedniej równości powierzchni pod duże, ładne i drogie kafle,
    szczególnie polerowane. Ja sie dzielę spostrzeżeniami. Więc skoro jastrych
    jest i tak niedoskonały przez drogą firmę więc lepiej zapłacic połowę za
    nierówny i wylać wylewkę.
    Nikt suchym betonem nie zapewni idealnej powierzchni. jedynie prawa fizyki
    przy samopoziomowaniu dadzą rezultat.
    Zresztą kafelkarze nie mają poczucia estetyki, nieliczni mają, bo to widać
    jak robią. Są tacy co po sobie poprawiają, wyjmują płytki, nanoszą klej
    ponownie, tak muskają palcami narożniki. Ale większość ułoży byle jak i nie
    widzi sama, że jest krzywo czy pozapadane. No więc dając tym średniej
    jakości fachowcom posadzkę co do 1mm mamy jakąś tam szansę, że będzie równo.

  • 23. Data: 2009-03-13 22:13:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:59:50 +0100, Kris napisał(a):

    > Scream, podejmij rekawice. Zrób to Kikiemu. Może zmieni nastawienie do
    > polskich wykonawców. No i dostaniesz banknoty zamiast paragonów w
    > rozliczeniu.

    Juz mu kiedys proponowalem, ale nie odpisal. Nie wiem zreszta skad on jest.

    --
    best regards,
    scream

  • 24. Data: 2009-03-13 22:24:04
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Ty też nie rozumiesz? Praktyka pokazuje, że najlepiej wykonana posadzka nie
    > zapewni odpowiedniej równości powierzchni pod duże, ładne i drogie kafle,
    > szczególnie polerowane.

    że tak napisze, gówno prawda ! mam kafle 60x90 i posadzka była robiona przez
    firmę Paulbud : http://www.paulbud.pl/index.php?mod=services
    dosyć znana firma w Poznaniu i podłoga była jak stół, płytki leżą idealnie i Ty
    tego nie rozumiesz, że tak można :)

  • 25. Data: 2009-03-13 22:32:41
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Scream, podejmij rekawice. Zrób to Kikiemu. Może zmieni nastawienie do
    > polskich wykonawców. No i dostaniesz banknoty zamiast paragonów w
    > rozliczeniu.
    > A referencje jakie bedą;)))

    Czy ty wiesz jak ja bym chciał raz zostawić wykonawcę samemu sobie i nie
    podglądać go co kilka minut? Tak żebym z nim zamienił niewiele zdań, a on by
    zrozumiał co do niego mówię i się zastosował.
    Naprawiliśmy ten sufit już na gotowo. Teraz trwa cekolowanie i właśnie
    schnie cekol. Ciepło się zrobiło, że aż nie wierze. W tym pomieszczeniu nie
    ma kaloryfera teraz, bo jest zdemontowany od 4 dni i jest cieplej niż jak
    kaloryfer wisiał przed naprawą!
    Ociepliło się też w innym pomieszczeniu w magiczny sposób. Przeciąg był
    zapewne między sufitem, a podłogą strychu.
    Ale musieliśmy za to rozwalic posadowienie brodzika, nie pękł na szczęście,
    bo woda nie spływała. Dostali kolanka, rurki, a sie nie zastosowali do
    poleceń. Przeoczyłem moment zakładania brodzika kilka dni temu.
    Narobili też kilka innych bzdur i je poprawiają właśnie. 3 dni już seszło na
    ich poprawki własnej roboty. Nie wiem jaki w tym interes. Nie moge stać nad
    nimi _zawsze_ i muszę choćby na chwilę wyjść i wtedy dzieją sie te głupoty.

  • 26. Data: 2009-03-13 22:40:13
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:gpeme4$mt5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > że tak napisze, gówno prawda ! mam kafle 60x90 i posadzka była robiona
    > przez

    zrób zdjecie tych kafli na podłodze
    tak przy ziemi postaw aparat i strzel troszke zdjęć

  • 27. Data: 2009-03-13 23:55:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > A co w tym złego, że chce jakości wykonania a nie wyglądu jak z szaletu?

    > Babe mam :-)

    No to moze faceta? :-))

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-03-13 23:56:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jareka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może i ma, ale to jego cyrk i wiecznie będzie coś poprawiał ;)
    > A swoją drogą znam takiego kierbuda co z żarówką i podłogi i gładzie na
    > ścianach sprawdza ...

    Ja tak tynki wieczorem sprawdzalem.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2009-03-14 00:02:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nie wiem czy dziwny ale po tym okresie praktyki z różnymi wykonawcami
    > widzę, że kafelkarze nie potrafią kafelkować i jakiekolwiek nierówniości
    > są przeszkodą nie do pokonanią. Oni tego nie ogarniają, nie biorą poprawek
    > na nierówności.
    > Dobre posadzki z trudem trzymają się w tolerancji +/-1cm na całej
    > powierzchni, a dla polerowanego gresu to bardzo dużo.

    E, czyli nie milimetry, a centymetr.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2009-03-14 00:11:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > zrób zdjecie tych kafli na podłodze
    > tak przy ziemi postaw aparat i strzel troszke zdjęć

    Tak czytam o tych milimetrach i zastanawiam sie, ile wg. Ciebie powinno byc
    kleju?? Nie jestem kafelkarzem, ale jakos potrafie sobie wyobrazic niwelacje
    klejem nierownosci rzedu kilku milimetrow. Moze te Twoje plytki sa do d...??
    Nie raz widzialem gres polerowany nie koniecznie w jakichs super
    pomieszczeniach, ale na oko pozapadanych plytek jakos rzucajacych sie w oczy
    efektow kibla z lat 60, czy potluczonego szkla to nie widzialem.

    Pozdro.. TK