  • 31. Data: 2014-09-15 18:09:31
    Temat: Re: Przeniesienie gazu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-09-15 09:05, Ergie pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ulżyło Ci? To teraz sobie poczytaj na temat pracy pod nadzorem. Ten co
    > fizycznie będzie napierał na klucz, albo spawał rury żadnych papierów
    > mieć nie musi.
    >
    > Dokładnie tak sam jak ten co projektuje tez nie musi mieć uprawnień.
    > (uprawnienia musi mieć ten co się podpisze).
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Piszesz bzdury, ale tylko dlatego, że jesteś tylko teoretykiem. Dla mnie
    jest to "chleb powszedni".
    I na tym zakończmy tą dyskusję.

  • 32. Data: 2014-09-15 22:05:28
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Ergie pisze:
> [...]
    >
    > Dokładnie tak sam jak ten co projektuje tez nie musi mieć uprawnień.
    > (uprawnienia musi mieć ten co się podpisze).

    I dokładnie o tym piszę. Gdybym odbył, bez dodatkowych studiów,
    pięcioletnią praktykę budowlaną - mogę uzyskać uprawnienia budowlane w
    zakresie instalacji elektrycznych w obiektach do 1000 m^3. Bo nie
    kończyłem wydziału elektrycznego tylko elektronikę - znaczy "kierunek
    pokrewny". Efekt - po pięciu (!) latach pracy za darmo (ja będę
    projektował i nadzorował wykonanie, mentor - pieczątkę przystawiał i
    kasę zgarniał) będę mógł zaprojektować i wybudować paromegawatową stację
    transformatorową SN/NN (bo kubatura mała) ale _nie__będę_ mógł
    zaprojektować i pokierować budową sieci zasilania gwarantowanego
    (całkowita moc dysponowana 500 VA) w garażu podziemnym (bo kubatura za
    duża...)

    Widzi tu ktoś jakieś ślady logiki? Bo mnie to wojsko z lufą z metalu
    analogicznego bardziej przypomina.

    --
    Darek

  • 33. Data: 2014-09-15 22:07:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dariusz K. Ładziak wrote:

    > Widzi tu ktoś jakieś ślady logiki? Bo mnie to wojsko z lufą z metalu
    > analogicznego bardziej przypomina.

    to jest nadal logika cechowa: "To my mamy zarabiać a reszta na nas
    pracować"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-09-15 22:34:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:5417468c$0$2245pokrewny". Efekt - po >pięciu (!) latach
    pracy za darmo (ja będę

    a niby czemu za darmo? zdaje sie to ma byc etat - a tego za darmo to sie nie
    da :)

    b.

  • 35. Data: 2014-09-16 09:30:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Piszesz bzdury,

    Ach jak zwykle morze argumentów.

    Pomyśl chwilę jak się zdobywa uprawnienia. Bo po studiach to najpierw trzeba
    odbębnić praktykę aby dostać papier więc _każdy_ najpierw pracuje bez
    papieru pod nadzorem osoby z papierem. I ja to wiem z własnego
    _doświadczenia_.

    > ale tylko dlatego, że jesteś tylko teoretykiem.

    Kłamiesz.

    > Dla mnie jest to "chleb powszedni".

    Najwyraźniej spleśniał

    > I na tym zakończmy tą dyskusję.

    Zakończmy, bo znowu palnąłeś bzdurę i znowu będziesz się z niej tydzień
    rakiem wycofywał bluzgając na lewo i prawo.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2014-09-16 23:50:11
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    > pracy za darmo (ja będę
    >
    > a niby czemu za darmo? zdaje sie to ma byc etat - a tego za darmo to sie

    Pięćdziesiąt złotych za wykonanie projektu, pięćset złotych za przybicie
    pieczątki...

    --
    Darek