  • 21. Data: 2009-11-12 20:17:45
    Temat: Re: Przesadzenie róży
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Po co ta ......... dyskusja?

  • 22. Data: 2009-11-12 20:39:12
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:hdhk22$nmf$1@news.agh.edu.pl...

    > Za chwilę 3/4 Internetu zechce Cię zlinczować ;-)

    Krzysztofie! Michał niezmiennie na tej grupie i prawdopodobnie swoim
    studentom powtarza to od xxx lat. I jeszcze Go za tą "oczywistą oczywistość"
    nie zlinczowali.
    Znaczy się - wierzą Mu. I niech tak zostanie.
    :-)
    Pozdrawiam konsekwentnie
    skryba

  • 23. Data: 2009-11-12 20:42:30
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Kiedy mam nadprogramową rybę, to daję :-)

    Nadprogramowa nie powinna być odłowiona. Powinien ja złowić głodny.
    :-)
    Pozdrawiam racjonalnie
    skryba

  • 24. Data: 2009-11-12 20:44:19
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "NEWS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Po co ta ......... dyskusja?
    Jeszcze nie rozumiesz?
    :-)
    Skoro ją śledzisz to jest szansa, że zrozumiesz.

    Pozdrawiam konsekwentnie
    skryba

  • 25. Data: 2009-11-12 21:29:42
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:42:30 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Nadprogramowa nie powinna być odłowiona. Powinien ja złowić głodny.
    > :-)
    > Pozdrawiam racjonalnie
    > skryba

    Lubię mieć zapasy dla głodnych -)
    --

    Ikselka.

  • 26. Data: 2009-11-12 21:29:58
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:17:45 +0100, NEWS napisał(a):

    > Po co ta ......... dyskusja?

    Bo lubię.
    --

    Ikselka.

  • 27. Data: 2009-11-13 17:56:34
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Krzysztof Wilk pisze:

    > Za chwilę 3/4 Internetu zechce Cię zlinczować ;-)

    Bynajmniej, co najwyżej znikomy odsetek lub "nikt".
    Michał wie co robi.
    I ma rację.
    Niestety.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 28. Data: 2009-11-13 21:31:23
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    JerzyN pisze:

    > Bynajmniej, co najwyżej znikomy odsetek lub "nikt".
    > Michał wie co robi.
    > I ma rację.
    > Niestety.
    Faktycznie, teraz wszystkie dys... są powodem do dumy.
    Niestety.