  • 1. Data: 2011-02-09 11:29:45
    Temat: Przestroga dla kupujących u developera i dla kaszpir-a
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Najlepiej trzymać się od tej bandy z daleka.
    Przykład jak można stracić.

    http://biznes.onet.pl/dramatyczne-skutki-upadlosci-d
    ewelopera,18493,4169057,3062361,115,1,news-detal

    Inna sprawa że kobieta zaniedbała podpisanie umowy, ale to nie zmienia
    faktu że mieszkanie nie powinno być sprzedane, to
    co jej zrobiła banda adwokacka to złodziejstwo w biały dzień.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-02-09 12:11:42
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    On 9 Lut, 12:29, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Najlepiej trzymać się od tej bandy z daleka.
    > Przykład jak można stracić.

    Ale co się do mnie przyczepiłeś ?

    Ja podpisywałem umowę z małą firmą budowlaną rodzinną a nie żadnym
    developerem ;)

    Typowy "developer" bardzo często nie ma nic wspólnego z budownictwem a
    jedynie szuka wykonawców a wykonawcy podwykonawców ...
    U mnie buduje dom jedna firma i jedynie niektóre rzeczy robi
    podwykonawca (hydraulika i ogrzewanie).

    W moim mieście jest np. firma która zajmuje się sprzedażą samochodów i
    od kilku lat zajmuje się ... developerką (domy i bloki) ...

    Jak dotychczas zapłaciłem 10tys zł , a resztę wpłacę dopiero po
    przekazaniu własności na mnie (akt notarialny).

    Więc w ostateczności mógłbym stracić 10tys zł ...

    Ja jedynie dziwię się ludziom którzy płacą do razu developerowi czy
    innej firemce całą kasę (kilkaset tysięcy złotych) za oglądanie
    wirtualnych zdjęc i makiet czegoś co jeszcze nie ma ...

    I nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie ...

  • 3. Data: 2011-02-09 19:28:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-02-2011 o 13:11:42 /// Kaszpir /// <z...@g...com>
    napisał(a):

    > Ale co się do mnie przyczepiłeś ?
    Przepraszam, zwróciłem ci uwage tylko abys dobrze zadbał o swoje
    interesy.

    > Ja podpisywałem umowę z małą firmą budowlaną rodzinną a nie żadnym
    > developerem ;)
    A jesteś już włascicielem czy nie? forma własności sprzedawcy nie ma
    znaczenia,
    dlatego podsuwam ci ten artykuł.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-02-09 21:12:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Ale co się do mnie przyczepiłeś ?

    > Przepraszam, zwróciłem ci uwage tylko abys dobrze zadbał o swoje
    > interesy.

    Kaszpir wie lepiej :-) Poczekajmy aż się wprowadzi i pogadamy w zimie :-)