  • 11. Data: 2012-05-10 11:53:36
    Temat: Re: Przyczepka NEPTUN
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Prawdopodobnie nadaje / mieszka w Lublinie.

    ja akurat mieszkam w Lublinie,
    i u nas pożyczenie przyczepki na 2-3 godziny kosztuje 10 zł,
    punktów jest od groma,
    za dzień płacę 30
    w żaden sposób nie opłaca się kupować przyczepki...
    pozdr.
    gr

  • 12. Data: 2012-05-10 14:00:43
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-05-10 11:53, GR001 pisze:

    > ja akurat mieszkam w Lublinie,
    > i u nas po?yczenie przyczepki na 2-3 godziny kosztuje 10 z?,
    > punkt?w jest od groma,
    > za dzie? p?ac? 30
    > w ?aden spos?b nie op?aca si? kupowa? przyczepki...
    > pozdr.
    > gr

    Witam
    Już nie raz to przechodziłem, ale potrzeba była okazjonalna. Czasami
    potrzeba wykorzystania przyczepki powstaje w ciągu godziny lub mniej.
    Jednej soboty akurat gdzie nie pojechałem to były w rezerwacji albo nie
    było wcale. Pojechałem zatem na stację orlen oraz statoil, przyczepki
    są, wypożyczyć można ale nie wolno mi zdemontować stelaża, bo na
    plandece jest ich reklama. Niestety musiałem lodówkę przewieść, no i
    musiałem sobie odpuścić.