  • 1. Data: 2010-05-02 18:33:07
    Temat: Przydatność gruzu z Ytonga i Silki
    Od: jac <d...@p...fm>

    Witam

    Po budowie została mi spora ilość podocinanych kawałków pustaków Ytong i
    silka. Narazie leżą ułożone w garażu, ale wielkimi krokami zbliża się
    robienie wylewek i będę musiał się gdzieś ich pozbyć.
    Myślałem o tym, żeby pokruszyć je i wykorzystać jako najniższa warstwa
    przy utwardzaniu podjazdu przed domem, na tym oczywiście byłby jeszcze
    tłuczeń itd.
    Czy to jest dobry pomysł? czy jednak to się do tego nie nadaje i beton
    komórkowy pod wpływem wilgoci zamieni się w wilgotną papkę?

    Pozdrawiam
    jac

  • 2. Data: 2010-05-02 19:08:53
    Temat: Re: Przydatność gruzu z Ytonga i Silki
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "jac" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy to jest dobry pomysł? czy jednak to się do tego nie nadaje i beton
    > komórkowy pod wpływem wilgoci zamieni się w wilgotną papkę?

    Silka tak, ale ytonga nie radzę. Zmieni się w papkę i/lub nasiąkając wodą i
    przymarzając będzie rozsadzał podjazd.

    J.