  • 11. Data: 2009-06-02 06:36:59
    Temat: Re: Przyłącz wody koszt?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Czacha " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odwołaj sie od tych warunków. Mnie w pierwszych warunkach wpisali rurę
    > fi90(!!)
    > Nie przyjełem tych warunków(negowałem też kilka innych ich zapisów) i
    > wkońcu po zgodzili się na fi32. W innych kwestiach też ospuscili- nie
    > wolno im tylko ustepować.

    a ta rura bedzie szła przez inne działki?

    to są "cfaniaki" i jak wiedzą ze sa inne działki to ty im fundujesz
    przyłącz, dlatego taka średnica

    michal

  • 12. Data: 2009-06-02 10:13:24
    Od: psb <p...@p...to>

    Usrobo pisze:

    > a ta rura bedzie szła przez inne działki?
    >
    > to są "cfaniaki" i jak wiedzą ze sa inne działki to ty im fundujesz
    > przyłącz, dlatego taka średnica

    U mnie natomiast przyłącz ma 120mb, idzie m.innymi przez dwie inne moje
    działki i gmina sama zaproponowała grubszą rurę (63) abym kiedyś ja lub
    ktoś inny mógł się wpiąć. Mają mi również zwrócić różnicę w cenie rury
    (ja płacę za 32). Cała instalacja od nawiertki do zaworu przy moim
    ogrodzeniu przechodzi na własność gminy.

    psb

  • 13. Data: 2009-06-02 11:05:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a ta rura bedzie szła przez inne działki?
    >
    > to są "cfaniaki" i jak wiedzą ze sa inne działki to ty im fundujesz
    > przyłącz, dlatego taka średnica
    Dokładnie tak było u mnie. Chieli sobie póxniej wykorzystac moje przyłącze
    aby zrobic z niego siec na dalsze działki- ale wszystko miałem finansować
    sam. Nie chcieli dołożyć kasy to nie robiłem grubszej rury(zresztą
    pogorszyłbym tym sobie jakość wody)
    Zrobiłem fi 32 cała 80metrów nitki kosztowało mnie więc ok 1000zł
    (robocizna+materiał).
    Fi32 spokojnie starczy na domek jednorodzinny

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-06-02 21:50:39
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Czacha " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h01b6r$hj2

    > Rura prosta, kopanie na 1,5 metra w drodze utwardzonej gruzem pod spodem
    > glina
    > , okolice Krakowa , dostałem wycenę na 5000 brutto, w to wchodzi
    > wszystkie
    > potrzebne materiały wraz z piaskiem pod rury montaż wodomierza.Dużo czy
    > mało
    > no i co z tym Vat-em?

    Cena bardzo ok.
    VAT 22%

  • 15. Data: 2009-06-02 21:52:04
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

    > 7% stawki vat dotyczy robót wykonywanych w bryle budynku mieszkalnego.

    Od tego albo zeszłego roku chyba już nie :(