  • 1. Data: 2010-12-06 14:49:45
    Temat: Przyłącze baterii umywalkowej w stelażu k-g
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Doprowadziłem wodę w odpowiednie miejsca, rury przytwierdziłem do ściany
    ale końcówki pod baterię wiszą w powietrzu i się zastanawiam jak je
    zamocować. Pojeździłem po marketach ale tam są tylko stelaże i nie dość, że
    drogie to jeszcze podejście rur jest od dołu. Mógłbym coś wyrzeźbić z
    dostępnych profil ale może jest coś gotowego?

    PC

  • 2. Data: 2010-12-06 15:58:49
    Temat: Re: Przyłącze baterii umywalkowej w stelażu k-g
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > że drogie to jeszcze podejście rur jest od dołu. Mógłbym coś wyrzeźbić z
    > dostępnych profil ale może jest coś gotowego?

    Ja rzeźbiłem. Przykręciłem tę mosiężną lornetkę (jak to się fachowo zwie?)
    do profila. Pod prysznicem do zwykłego, przy wannie zamocowałem do
    ościeżnicowego. Dodatkowo trzymają to 2 warstwy regipsu, płytka, klej do
    płytki i izolacja p-wilgociowa (zrobiłem manszetę, którą wkleiłem na regips
    i złapałem nią przedłużki). Po zamocowaniu baterii - dzwon.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-12-06 16:11:40
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?No właśnie nie mogłem znaleźć fachowej nazwy tej "lornetki". To jest płytka
    lub listwa montażowa po prostu.

    PC

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup