  • 11. Data: 2011-06-19 14:00:39
    Temat: Re: Przyłącze/wewn. instalacja gazowa - zgłupiałem już
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 19 Cze, 12:44, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmmm... ja jestem wlasnie z Krakowa, a dom buduje w okolicach :)

    Niestety, ale Marek ma rację - a w sumie to jest jeszcze gorzej, bo i
    te dwa miesiące potrafią przeciągnąć - czepiając się o pierdoły czy o
    rzeczy, gdzie ewidentnie nie mają racji/nie znają przepisów.

    mucher

  • 12. Data: 2011-06-19 14:07:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 07:00:39 -0700 (PDT), mucher napisał(a):

    > Niestety, ale Marek ma rację - a w sumie to jest jeszcze gorzej, bo i
    > te dwa miesiące potrafią przeciągnąć

    Jak to w urzedzie. Ale ja Ci mowie, ile to zajelo u mnie 4 dni robocze plus
    2 tyg. na ostatecznosc. A bylo to w zeszlym miesiacu. Czyli sie da.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2011-06-19 20:25:37
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 19 Cze, 16:07, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak to w urzedzie. Ale ja Ci mowie, ile to zajelo u mnie 4 dni robocze plus
    > 2 tyg. na ostatecznosc. A bylo to w zeszlym miesiacu. Czyli sie da.

    To jeszcze powiedz w którym - bo tych urzędów nawet powiat krakowski
    ma kilka. Przy PNB domu głupie wezwanie do uzupełnienia dostałem po
    gdzieś 40 dniach.

    mucher

  • 14. Data: 2011-06-19 21:13:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 13:25:37 -0700 (PDT), mucher napisał(a):

    (...)

    W Skale.

    --
    Maciek