  • 1. Data: 2010-03-31 09:30:44
    Temat: Przyleciały
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/FA4dHBJBiD-2f92m
    uhDhKw?feat=directlink
    SJS

  • 2. Data: 2010-03-31 12:55:45
    Temat: Re: Przyleciały
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    u nas klucze latają od jakiegoś tygodnia - Białogard

  • 3. Data: 2010-03-31 13:01:46
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    mz pisze:
    > u nas klucze latają od jakiegoś tygodnia - Białogard

    A u nas od połowy lutego.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ab2b7a454d
    537836.html
    Wróciły już bociany, od dawna są skowronki i pełno innego ptactwa. Od
    świtu kwiczoły łupią muszelki, a od przedświtu śpiewają kosy.
    Kwitną pierwsze kwiaty w lesie i w ogrodzie. Motyle i trzmiele szaleją w
    nich. Itd.
    --
    B.
    http://bajarka.fotolog.pl/ <-(zazimie zapłocie z polowy marca, teraz już

  • 4. Data: 2010-04-02 00:07:04
    Od: "Pareno" <p...@t...pl>

    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/FA4dHBJBiD-2f92m
    uhDhKw?feat=directlink
    > SJS

    Ależ piękne zdjęcie...
    U nas kilka dni temu przeleciał jeden klucz.
    Ale nie wróciły jeżyki :(
    Pod dachem ich miejsce zajęły sikory.
    Od czterech lat miałam pod dachem 3 do 4 gniazd jeżyków, w tym roku ani
    jednego. Sikory lubię, ale bez moich jeżyków jakoś pusto...
    Za to nad okno córki wprowadziła się rodzinka jaskółek.
    pozdrawiam,
    pareno

  • 5. Data: 2010-04-02 00:08:34
    Od: "Pareno" <p...@t...pl>

    > Ale nie wróciły jeżyki :(

    O rrrany... JeRZyki miało być, nie jeŻyki...
    Przepraszam :)

  • 6. Data: 2010-04-06 09:53:05
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Jaskółki wrr widziałem jak u sąsiadów nabrudziły, od tamtej pory jak
    przylatują i zaczynają budować gdniazda stara się on usuwać próby ich
    budowy.