  • 1. Data: 2013-05-23 21:58:45
    Temat: Przymrozki będą, czy nie będą?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Na różnych portalach różne informacje. Podobnie z prognozami TV.
    Czy Waszym zdaniem będą jeszcze przymrozki? Okrywać roślinki, czy już im
    nic nie grozi. Chodzi mi osobiście o rejon Małopolski zachodniej.
    tu na przykład straszą przymrozkami:
    http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/112507,poranki-
    moga-przyniesc-przymrozki
    Jacek

  • 2. Data: 2013-05-24 05:54:22
    Temat: Re: Przymrozki będą, czy nie będą?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-23 21:58, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy Waszym zdaniem będą jeszcze przymrozki? Okrywać roślinki, czy już im
    > nic nie grozi. Chodzi mi osobiście o rejon Małopolski zachodniej.

    Prognoza jest dla rejonu a różnice temperatur w terenie mogą wynosić
    nawet 4 st C na przestrzeni 2 km oprócz tego dochodzi zjawisko układania
    się pasami przymrozków i np różnica 500 m daje straty lub nie

    --
    sjs

  • 3. Data: 2013-05-24 08:54:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-24 05:54, SJS pisze:

    > Prognoza jest dla rejonu a różnice temperatur w terenie mogą wynosić
    > nawet 4 st C na przestrzeni 2 km oprócz tego dochodzi zjawisko układania
    > się pasami przymrozków i np różnica 500 m daje straty lub nie
    Dzięki.
    zainwestuję więc parę groszy we włókninę i przykryję.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-05-24 16:20:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zainwestuję więc parę groszy we włókninę i przykryję.

    Hejka. A ja stawiam na brak przymrozków w maju.
    Pozdrawiam hazardowo Ja...cki

  • 5. Data: 2013-05-24 16:36:40
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-24 16:20, Dirko pisze:

    > Hejka. A ja stawiam na brak przymrozków w maju.
    > Pozdrawiam hazardowo Ja...cki
    I tak może być. Najwyżej włóknina przyda się mi na później, żeby się
    przykryć, jak mnie małżonka wyrzuci spać do drewutni ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2013-05-24 22:08:31
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-24 16:20, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. A ja stawiam na brak przymrozków w maju.
    > Pozdrawiam hazardowo Ja...cki

    A ja jednak, na wszelki wypadek, osłoniłam winorośle agrowłókniną,
    bo nie chcę, aby trzeci rok, z kolei, dopadły je wiosenne chłody.
    https://plus.google.com/photos/110636404017483245604
    /albums/5881639029777768609?banner=pwa

    Pomidory czy ogórki mogę posadzić i posiać ponownie, na winogrona będę
    musiała czekać, gdy podmarzną, do następnego roku :-).

    Pozdrawiam Krycha.