  • 1. Data: 2011-01-07 17:19:39
    Temat: Pstryk
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

  • 2. Data: 2011-01-07 18:01:21
    Temat: Re: Pstryk
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

    Mięsopust.

  • 3. Data: 2011-01-07 19:31:23
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

    Hejka, niech żywi nie tracą nadziei. :-)
    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

  • 4. Data: 2011-01-08 08:35:16
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

    Dopadła Cię zimowa chandra? Niedługo wiosna.
    Pozdrawiam optymistycznie
    skryba
    Ps. Na forum, na które zapraszałeś też stagnacja.

  • 5. Data: 2011-01-08 13:08:39
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    > Mięsopust.

    Spierdalaj trollu, to właśnie przez ciebie i tobie podobnych usunet pada.

  • 6. Data: 2011-01-08 13:33:55
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
    ..
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Spierdalaj trollu, to właśnie przez ciebie i tobie podobnych usunet pada.

    Dobrego sobie nicka dobrałeś łobuzie. Ale na szczęście istnienie internety
    nie jest od ciebie zależne, ani też od ssmanów z całego świata mimo
    hołdowaniu ich zasady:
    "ssmani całego świata łączcie się"....

  • 7. Data: 2011-01-08 14:27:25
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-08 14:08, Waldemar Maria Pawlak pisze:
    (...)

    > Spierdalaj trollu, to właśnie przez ciebie i tobie podobnych usunet pada.

    Ciekawe za kogo Ty się uważasz?

    bez pozdrowień Krycha.

  • 8. Data: 2011-01-08 16:33:27
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    > Dobrego sobie nicka dobrałeś łobuzie. Ale na szczęście istnienie internety
    > nie jest od ciebie zależne, ani też od ssmanów z całego świata mimo
    > hołdowaniu ich zasady:
    > "ssmani całego świata łączcie się"....

    No całe szczescie, będe mógł cie gnoic do konca istnienia usunetu ubeku. I
    nie zaprzeczaj, bo jesteś na liscie IPNu donosicielu. Tylko szkoda żeś
    donosił w moim rodzinnym miescie Szczecinie.

  • 9. Data: 2011-01-08 16:33:29
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-01-08 14:08, Waldemar Maria Pawlak pisze:
    > (...)

    > Ciekawe za kogo Ty się uważasz?

    Zycze dobrego samopoczucia panno Krysiu.

    > bez pozdrowień Krycha.

    Gówno mnie to obchodzi, panno Krysiu.

  • 10. Data: 2011-01-08 17:21:23
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    cinews:4d2867c5$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ca e szczescie, b de m g cie gnoic do konca istnienia usunetu ubeku. I
    > nie zaprzeczaj, bo jeste na liscie IPNu donosicielu. Tylko szkoda e
    > donosi w moim rodzinnym miescie Szczecinie.

    Ludzie,ludzie to jest grupa ogrody a nie grupa chamstwo