  • 21. Data: 2011-01-10 00:10:59
    Temat: Re: Pstryk
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Jan 2011 18:41:22 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > A jezeli chodzi o pomidory to szukam odpornej bezpalikowej odmiany gruntowej

    Jawor. Sztywnołodygowy, samokończący. Miałam, polecam.

  • 22. Data: 2011-01-10 00:47:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 17:19:39 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

    Raczej włączyłeś to światło, jak widzę :-)

  • 23. Data: 2011-01-11 12:36:33
    Od: d...@d...dp.pl

    On Sat, 8 Jan 2011, Tadeusz Smal wrote:

    > zadnych pomidorów bo same na nich choróbska a jak mam pryskać to taniej jest
    > kupić w sklepie

    Po pierwsze nigdy nie dasz rady napryskac tyle ile uśredniony plantator.
    Po drugie sam sobie możesz wybrać odmianę, którą chcesz zjeść. Po trzecie,
    do foliaka mam 40m i zawsze świeże a do sklepu muszę dylać 300m po
    przebrane, twarde i jakieś bez zapachu.

    Pozdr.

    D.P.

  • 24. Data: 2011-01-11 14:51:24
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-01-11 13:36, d...@d...dp.pl pisze:

> [...]
    > trzecie, do foliaka mam 40m i zawsze świeże a do sklepu muszę dylać 300m
    > po przebrane, twarde i jakieś bez zapachu.
    :)
    1.opryski są drogie i nie sadze
    aby ktos używał ich niepotrzebnie
    2. sadzonki kupuję na ryneczkach
    i często się zdarza,ze nie jest to ta odmiana
    jaka chciało się kupić
    3. w trzecim punkcie masz całkowicie rację
    Jak dla mnie jest jeszcze jeden punkt
    4. cokolwiek posieję i posadzę to później sam muszę
    sam o to dbać a nie bardzo mam czas na to

  • 25. Data: 2011-01-11 21:58:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 15:51:24 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > sadzonki kupuję na ryneczkach
    > i często się zdarza,ze nie jest to ta odmiana
    > jaka chciało się kupić

    Kiedyś tak robiłam - co do odmian 100 procent oszustwa. Dlatego od lat sama
    sieję rozsadę.

  • 26. Data: 2011-01-12 01:49:11
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-01-11 22:58, Ikselka pisze:

    > Kiedyś tak robiłam - co do odmian 100 procent oszustwa. Dlatego od lat sama
    > sieję rozsadę.
    :)
    Z tymi podstawowymi (Malinowy czy Bawole serce) to nie było
    tak źle jak pamiętam ale gdy zaczynałem wymyślać
    to sprzedawali to co mieli a nie to czego oczekiwałem
    Te izraelskie bardzo mi się podobały :
    bezpalikowe, całkowicie odporne na choroby , dojrzewały w jednym czasie
    Coprawda były twarde i takie sobie na surowo
    ale bardzo dobre na przetwory a poza tym nic nie trzeba było kolo nich
    robić.
    Wystarczyło posadzić w dobrze zaprawionych dołkach,
    ustawiłem zraszacze pomiedzy i poźniej tylko podjechac i zebrac kilka
    kilogramów pomidorów lezacych w kupce na ziemi

  • 27. Data: 2011-01-12 16:54:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 02:49:11 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
    > ustawiłem zraszacze pomiedzy i poźniej tylko podjechac i zebrac kilka
    > kilogramów pomidorów lezacych w kupce na ziemi

    POsiej sobie Jawor'y, będziesz miał wszystko powyższe plus smak :-)

  • 28. Data: 2011-01-13 09:37:30
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-01-12 17:54, Ikselka pisze:

    > POsiej sobie Jawor'y, będziesz miał wszystko powyższe plus smak :-)
    :)
    Zamówiłem juz nasionka i wysieję.
    Jezeli potwierdzą się ich zalety
    to będziesz miała u mnie wielkiego plusa
    :)

  • 29. Data: 2011-01-13 13:41:36
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > :)
    > Zamówiłem juz nasionka i wysieję.

    Gdzie. Pochwal sie. Tez zamówie.

    Skryba

  • 30. Data: 2011-01-13 17:26:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:37:30 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > Zamówiłem juz nasionka i wysieję.
    > Jezeli potwierdzą się ich zalety
    > to będziesz miała u mnie wielkiego plusa

    A tam, jeden plus więcej... u Ciebie ;-P