  • 1. Data: 2010-12-18 17:27:31
    Temat: Pustak żużlowy VS pustak MAX
    Od: forum <f...@g...pl>

    Jak się mają do siebie?
    Mogę na garaż zakupić w dobrej cenie żużlowego
    (zostało sporo u znajomego z budowy sprzed paru lat)
    Dużo chłodniejszy jest od MAXa?

  • 2. Data: 2010-12-18 19:47:45
    Temat: Re: Pustak żużlowy VS pustak MAX
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak się mają do siebie?
    > Mogę na garaż zakupić w dobrej cenie żużlowego
    > (zostało sporo u znajomego z budowy sprzed paru lat)
    > Dużo chłodniejszy jest od MAXa?

    Chłodniejszy to nie wiem, ale mniej zdrowy na pewno.
    Kiedyś to robili z byle czego takie pustaki.
    Ja bym olał na twoim miejscu te żużlobetonowe.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-12-18 19:59:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Gru, 20:47, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:

    > Chłodniejszy to nie wiem, ale mniej zdrowy na pewno.
    > Kiedyś to robili z byle czego takie pustaki.
    > Ja bym olał na twoim miejscu te żużlobetonowe.

    Ale kto powiedzial ze to "kiedys" zrobiony pustak :-) Obecnie tez
    robia zuzlobetonowe pustaki - sa tansze od ceramiki. Na garaz - jezeli
    na to jeszcze przyjdzie ocieplenie (a pewnie tak) - bym sie nie
    zastanawial. Z jednej strony przykryje styro, z drugiej tynk, za
    tydzien zapomnisz z czego masz sciany :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-12-18 23:11:15
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 18 Gru, 20:59, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > na to jeszcze przyjdzie ocieplenie (a pewnie tak) - bym sie nie
    > zastanawial. Z jednej strony przykryje styro, z drugiej tynk, za

    Na garaż ok - ostatecznie żużel może być, ale na dom bym nie dawał.

    Tylko po co ocieplać garaż!!?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2010-12-18 23:34:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Gru, 00:11, czupakabra <s...@g...pl> wrote:

    > Na garaż ok - ostatecznie żużel może być, ale na dom bym nie dawał.
    >
    > Tylko po co ocieplać garaż!!?

    Moze byc w bryle budynku - wtedy jest jak najbardziej sens :) Jak
    wolnostojacy to wtedy lepiej rzeczywiscie zwyklym tynkiem zarzucic bez
    styro :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-12-19 00:32:23
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się mają do siebie?
    > Mogę na garaż zakupić w dobrej cenie żużlowego
    > (zostało sporo u znajomego z budowy sprzed paru lat)

    Jeśli tak, to się nie zastanawiaj, tylk bierz.

    > Dużo chłodniejszy jest od MAXa?

    ??? A co za różnica? Ścianę jednowarstwową chces z tego robić?
    Albo garaż ogrzewasz i ocieplasz i wtedy "chłodność" pustaka Cię nic nie
    obchodzi, albo robisz nieogrzewany i nieocieplony i w tym momencie Ci też
    rybka, bo jakibyś ciepły pustak tam nie dał, w garażu i tak będzie
    temperatura zewnętrzna.

    J.