  • 11. Data: 2009-04-07 18:31:52
    Temat: Re: Puszki elektryczne - wieczka równo ze ścianą czy na wierzch
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >Jak kiedyś zajdzie potrzeba otwarcia to odkuję i na nowo pomaluję. Farbę
    >dobiorę według numeru za 10 lat więc nie ma strachu.

    za 5 lat to juz jak domalujesz na 99% bedzie widac spooora roznice w
    odcieniu :)
    jestes niepoprawnym optymista :)
    po 10 latach to ja mysle ze pomieszczenie bedziesz miec z 2 razy pomalowane
    wiec co za problem.
    z malowaniem klopot i koszt jest niewielki wiec nawet jak sie zdazy robota
    przy otwarciu puszki to pozniej w jeden dzien mozna pomalowac cale
    pomieszczenie bez problemu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2009-04-08 17:17:08
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zrobić z wieczkami od puszek elektrycznych przy suficie? Myślałem, że
    > samą puszkę na równo z gładzią, a potem, po malowaniu założyć wieczko. Ale
    > to brzydko wyszło, bo wieczko na 1 mm wystaje.
    > Można zakryć gładzią puszkę razem z wieczkiem? A czy później nie będzie
    > problemu z jej otwarciem? Nie zniszczę ściany?
    > Jak to prawidłowo powinno się robić?
    > jangr

    lepiej zostaw, licho nie spi, pozniej w zaleznosci od koloru scian
    zamalujesz wieczko. Taki urok puszek rozdzielczych, moznabylo robic puszki
    pod wlacznikami, ale do tego trzeba miec gruba sciane.