  • 11. Data: 2012-11-07 09:54:32
    Temat: Re: Pytaliście o jakość węgla :-)
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:509a11ea$1@news.home.net.pl...

    > Czym sie martwisz? Woda (nie za duzo) zmniejsza objetosc piasku
    > Chyba ze myslisz o wadze, a tylko piszesz o objetosci.

    1m3 wody waży 1000kg, 1m3 suchego piasku około 1600kg. Jak widzisz opłaca
    się sprzedawać wodę niemal w cenie piasku...
    Wszędzie sprzedają na wagę. Przynajmniej u nas. Auto puste wjeżdża na wagę,
    ważą, ładują i znów na wagę.
    Kiedyś worek żwirku chciałem kupić to też kazali go do auta pakować mimo że
    mógłbym postawić go na wadze.

    Marek

  • 12. Data: 2012-11-07 10:21:58
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    Czesc ;-)
    > Szok :-) Nawet węgiel i nawet aż z krainy kangurów :-)
    > Jeśli na czysto zarobią 100PLN od tony to można skubnąc i z 8mln na czysto
    > :-)
    > Odbiorcy sami ustawią wagony jak będzie tańszy :-)

    Zgadza sie, ale trzeba pamietac ze taki biznes jest w interesie kopalni,
    ale to szerszy temat.
    Sam news na tym portalu jest "z dupy", nic nie wiemy kto to zamowil
    kto bedzie odbiorcą, koniec koncow okaze sie wegiel trafil do Polski
    i zaladowano go na wagony ktore wyjechaly w kierunku Wegier.

    pozdrawiam
    Adams

  • 13. Data: 2012-11-07 15:17:43
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > W zeszłym roku domawiałem 1T ekogroszku :) jak wysypali sama woda się
    > wylała, jak zamarzł
    > to kilofem trzebabyło rozbijać, pewnie było w tym ze 100kg wody

    Ciekawe czy morskiej ? :-)

  • 14. Data: 2012-11-07 15:19:09
    Od: "kiki" <l...@l...net>

  • 15. Data: 2012-11-07 15:21:25
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Adams" <a...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > kto bedzie odbiorcą, koniec koncow okaze sie wegiel trafil do Polski
    > i zaladowano go na wagony ktore wyjechaly w kierunku Wegier.

    Ale ja jestem z okolic Gdyni i już nie raz słyszałem, że w porcie sprzedają
    węgiel tylko trzeba przyjechać ciężarówką.
    Nigdy nie przywiązywałem wagi do tego ale coś w tym mysiało być...
    Trzeba poszukać po ogłoszeniach.... Może jednak sprzedają prosto z pokładu.

  • 16. Data: 2012-11-07 17:18:03
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

> [...]
    > Nigdy nie przywiązywałem wagi do tego ale coś w tym mysiało być...
    > Trzeba poszukać po ogłoszeniach.... Może jednak sprzedają prosto z

    Byc moze ;-)
    A moze ktos juz palił australiskim weglem i
    wie jak to sie pali ?

    pozdrawiam
    Adams
    PS.News na nf.pl to zaden news,
    chyba ze na zasadzie ciekawostki.

  • 17. Data: 2012-11-07 20:30:02
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Adams" <a...@n...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Byc moze ;-)
    > A moze ktos juz palił australiskim weglem i
    > wie jak to sie pali ?

    Pewnie nikomu tego nie mówią. Nazywają orzech średni czy jak mu tam i idzie
    jako węgiel po prostu :-)